Ga naar inhoud

Dit goede PC???? En werkt t ook goed???


Aanbevolen berichten

Yoooooooooo, Kheb een vraagje........ Is dit een goede pc???(zelf samengesteld) En werkt t ook goed met elkaar al die onderdelen??? Of moet ik er nog wat aan veranderen.....qua moederbord en processor enz. Behuizing ATX Midi STD 300W Plextor 40/12/40 IDE Rewriter FDD Diskettestation 3.5ï/1.44 DVD ROM 16x Speler 512Mb DDRAM PC266 Creative SB Audigy Player HDD 40Gb 7200 rpm IDE ATA 100 Cooler HDD Harddisk Asus P4B533 Intel P4 DDR S478 Standaard 17 inch monitor Intel P4 2.0 GHz socket 478 BTC Standaard Keyboard PS-2 Logitech Pilot+ OEM PS-2 Asus V8420 Gef.4 Ti4200 128Mb Creative Surround FPS 1600 Hopelijk snel en duidelijk antwoord..... Mazzl! Peter
Link naar reactie
Ik zou op de monitor niet gaan bezuinigen. Ik zie nu 'standaard 17 inch monitor' staat, dat is het goedkoopste model van de computerwinkel? Je kunt beter wat meer geld uitgeven voor een goede monitor, dat kijkt toch een stuk prettiger. Misschien dat je in het Videokaarten en Monitoren forum nog wat navraag over een goede 17 inch monitor kunt doen. Verder zou ik i.p.v. een plextor brander een lite-on kopen. Deze zijn een stuk goedkoper en net zo goed.
Link naar reactie
Het hangt ervanaf wat je wilt gaan doen. Voor gamen is een Athlon wel beter. Verder is het wel een goed systeem. Als je Mxstream hebt en films download is een grotere harde schijf misschien wel handig. (Als je kosten wilt besparen kun je net zo goed een LiteOn brander nemen, zijn een stuk goedkoper) Voor moederbord tests kun je wel kijken op www.tomshardware.com, daar heb ik verder geen verstand van. Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...