Ga naar inhoud

Gebrande audio-cd NIET afspeelbaar in stereo


Aanbevolen berichten

Mijn zelfgebrande audio-cd's (Sony CD-R 650mb/700mb, gebrand in een HP 9300i 10x4x32) worden niet herkend in mijn 1 jaar oude cd-speler. Ze worden wel herkend in oudere cd-spelers en in mijn cd-romspeler. Ik heb ze al gebrand met Easy CD Creator en met Nero 5.0 maar dat maakt ook geen verschil. Het opvallende is, dat een cd-r van Philips, gebrand door een vriend van mij in een brander van Lite-on wel perfect in mijn cd-speler draait. :-? Iemand enig idee waar dit aan kan liggen ?? Ligt het aan de brander, de cd-r of aan de laser van de cd-speler ?? Thanx
Link naar reactie
Het is een combinatie van brandsoftware, brander en gebruikte cd´s. Niet alle cd´s zijn even dik, het verschilt soms een paar micrometers, echter je cd-speler heeft ook altijd een afwijking, door deze combinatie kan het gebeuren dat je cd-speler de cd´s niet herkent, meestal helpt het als je een ander merk cd´s gebruikt, of een andere brander, echter daar hangt natuurlijk een ander prijskaartje aan, je kan om te testen natuurlijk eens een paar cdr´s van je maatje "lenen" :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...