Ga naar inhoud

een CD-brandvraagje


Aanbevolen berichten

Hoi, Weet iemand hoe je MOHAA (medail of honour, allied assault) kan kopieren ? M'n CD-brandsoftware (adeptec) zeg na 17 % doe het zelf maar (beveiliging). Ik meen dat iemand mij vertelde dat elke CD-beveiliging te omzeilen was. Mohaa doet het aardig goed. Hoe moe'k da doen ? Alvast bedankt. groeten, A.
Link naar reactie
Ik weet niet of dit onder "Warez" valt, maar ik 'doe het altijd zo': Een of ander spel (SOF2) kon ook niet gekopieerd worden (met Nero, maakt niet uit welke versie). Ik ben toen even naar huis gefietst, heb met ISOBuster de cd's zeg maar 'geript' (uitgepakt op m'n schijf) toen met Nero 'gewoon' een nieuw project geopend, cdrom, alle bestanden van cd1 op een cd gefikt, alle bestanden van cd2 op een cd gefikt. voila. Dus: eerst image (cd op je schijf zetten) dan alle bestanden op een cd fikken. Works for me.
Link naar reactie
[quote:7b07064224="AswinW"]Heel langzaam pompt CloneCD z'n bufferst vol, omdeze daarna te legen (dan zie je dat ie wegschrijft en bij 4 % stopt ie). Bij 4 % zou die opnieuw buffers moeten vullen en dat doet ie niet.[/quote:7b07064224] Hoi, Wat voor jou ook nog wel eens kan meespelen als je met CloneCd aan het branden gaat is, de troep die op de achtergrond meedraait. Screensavers enz enz enz enz. Dan krijg je last van buffer underruns. Doe eens via msconfig de hele boel uitzetten wat er meedraait en dan nog eens proberen. Start hij ook gelijk sneller op 8)
Link naar reactie
Als je het origineel hebt dan mag je een kopie maken. Behalve clonecd, moet je brander ook fysiek geschikt zijn om een beveiliging te kunnen duppen. Heb effe google gedaan Mohaa is Safedisc2 en met clonecd kan het in principe ander zal je een crack moeten zoeken voor meer info over beveiligingen is www.cdfreaks.com een goed startpunt en de elby.de.
Link naar reactie
Ik heb de volgende brander: LiteOn LTR-24102M En zag dit artikel over Safedisc2 dus eh.. het moet toch kunnen? Heb alleen een M'tje ipv een B'tje. LiteOn LTR-24102B is an excellent 24x burner. It's turned in some great benchmark scores, and it also burns SafeDisc2 protected CDs properly. This LiteOn drive is an excellent choice, but Plextor has a new 24x burner that will be out soon (or may be out as you read this). Most likely, the Plextor burner will burn SafeDisc2 CDs well, and will have the brand reliability that comes with the Plextor name. Plextor has long been the leader in CD Burners, but recently they have released newer firmware that causes problems when making RAW copies of CDs - SafeDisc2 CDs will not copy properly. Nevertheless, if you don't have an interest in backing up your protected game CDs, then the Plextors are the best you can get. --Update-- Plextor has supposedly released newer firmware that will once again allow you to backup SafeDisc2 CDs. I have not verified this myself.
Link naar reactie
op 2-voudige snelheid: net als eerst -> 4% en blijft ie maar draaien en de tijd telt ook door. Ondertussen heeft ie 6 minuten gedaan over het vol schrijven van alleen z'n buffer. Jongens, hoe kan dit ? Heb een Pent 4 1,7 Ghz met 512 DDR RAM geheugen, dus andere dingen uitzetten via msconfig helpt natuurlijk niet, want dat maakt niet uit. Ik wil MOHAA !! lol Groet, A
Link naar reactie
[quote:a704b47c70="S0epkip"]Doe nou gewoon die cd rippen met ISOBuster! http://www.smart-projects.net/isobuster/ Werkt prima hoor. Zie boven ^^^ voor beschrijving. Waarom luistert niemand naar mij? :wink:[/quote:a704b47c70] Ik weet niet waarom ze niet naar je willen luisteren, heeft misschien met je naam soepkip te maken, die zijn namelijk oude uitgeleefde kippen :P :lol: :wink: :lol: :P :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...