Ga naar inhoud

Digital fotocamara kiezen


Aanbevolen berichten

Ik heb een 2 tal camera's (in het it's krantje) gezien een HP (type onbekend) met lcd scherm aan de achterkant en 1.3 mpixel, en een trust 510fx family cam zonder lcd scherm en 3.3 mpixel. De hp is Eur 185 en de trust 149. Welke is een goede keuze, of kanttekening Of weet er iemand een betere toestel (het liefst met een lcd scherm aan de achterkant en redelijke kwaliteit) in de prijsklasse 150-200 euro
Link naar reactie
Pas op.... als je trust koopt, dan moet je altijd eerst erg goed uitzoeken wat je eigenlijk krijgt. Trust heeft het over 3,3MP picture resolution. De hardwareresolutie van de CCD chip is echter 1280 bij 1024 pixels, hetgeen neerkomt op 1,3 Megapixels. Wil je dus foto's maken die ook nog fatsoenlijk zijn af te drukken op printer of via een centrale, dan zou ik tenminste een toestel kopen met 2 echte Megapixels...
Link naar reactie
Voor simpele foto's heb je inderdaad 2 megapixel nodig, dan kan je er tenminste nog redelijke afdrukken van maken, voor internettoepassing zijn de camera's die je noemt wel voldoende. Verder zou ik er op letten dat er een accu inzit of er goede oplaadbare baterijen bijnemen. Die LCD-schermpjes vreten nu eenmaal stroom, en met niet-oplaadbare batterijen wordt het alsnog een dure grap.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...