Ga naar inhoud

Waarom heeft een hardeschijf INEENS geen partities meer ? Di


Aanbevolen berichten

Ik heb drie schijven in een pc, waaronder een Quantum Fireball 13/5400 uit 1998. Ik heb tot nu toe twee keer het volgende probleem gehad: Na een herinstallatie van Windows zijn alle partities van die schijf weg !!! (Dit is dus niet de schijf waar windows op staat.) Ook fdisk zegt: geen partities gedefinieerd, en ook als ik met een schoon floppy opstart heb je dat. Bij de eerste keer dacht ik: ik zal wel een foutje gemaakt hebben, want ik heb ook een andere schijf geherpartitioneerd, misschien heb ik wat zitten dromen achter fdisk. Maar de tweede keer heb ik helemaal niks met een dergelijk programma gedaan, en de partities zijn allemaal weg !!! Shit!! daarop stond superbelangrijke info. Ik heb de schijf nu hergepartitioneerd, werkt verder perfect, lijk mij niet dat-ie stuk is, maar weten jullie hou het zou kunnen komen ??\ Een virus? Een bug in fdisk? een bug in de windows install? En... zijn er programma's waar je partities kunt 'terugwinnen' ? want ik ga er van uit dat alleen het MBR om zeep geholpen is, de 1en en 0en van de partitieinhoud staan er gewoon nog natuurlijk. help ?!!!
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...