Ga naar inhoud

start probleem laptop


Aanbevolen berichten

:evil: Ik ben in het bezit v.e. toshiba laptop. Sinds vandaag wil het apparaat niet meer opstarten. Ik heb Millenium er al overheen gezet zonder resultaat en daarna een image teruggezet met Drive Image maar ook zonder resultaat. Hij weigert al in het eerste opstart scherm.(Toshiba press F2..../.enz), dus nog voor windows opgestart word. Meestal lukt het de tweede keer wel maar dan komt er een fout melding "error 0280 previous boot incomplete default configuration used" met daaroverheen nog een rood scherm met "sace to disk feature is dissabled. run phdisk for information. file: create new.partition:consult manual. en onderin press F1 to cont en F2 to exit. Als ik F1 daarna gebruik dan start windows gewoon op. Is er iemand bekend met dit probleem?
Link naar reactie
Is het niet opgelost als je in het bios de save to disk optie omzet naar save to ram. Het lijkt daaraan te ligggen. Waarschijnlijk heb je de partitie verwijderd waarop door toshiba de geheugen inhoud als je op suspend drukt. Deze is weer te herstellen, maar dan heb je wel ruimte op je schijf nodig. Dus zal je partitie kleiner moeten maken. Toshiba heeft waarschijnlijk op een diskette een tool meegeleverd om zo'n partitie aan te maken, anders staat deze ongetwijfeld op internet. Bart
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...