Ga naar inhoud

Waar heb jij je Pc gehaald?


Aanbevolen berichten

Bij etelcom rotterdam op een beurs. Goede prijs, service wat aan de matige kant, een vriend had laatst nog extra geheugen opgehaald bij hun maar dat was gaar, naar veel bellen en mailen eindelijk reactie gehad en een korting in het vooruitzicht gesteld bij de eerst volgende beurs in de buurt... We zien wel dus. Verder komt mijn nieuwe cpu & cooler bij Exile Heerenveen weg. Nog weinig ervaring met ze maar het lijkt goed... Prijs was 100,- euro voor een axp1800+ :D Ik weet nog niet waar ik mijn nieuwe grafische kaart (G4 Leadtek ti-4200) ga kopen, nog ff op tweakers vergelijken...
Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ongeldige clusters? Zo'n Hd is toch net uit de fabriek komen rollen? :( Bij Europc heb ik een mooie budget aanbieding gezien. € 469,- voor een Duron 1,2 met een 128 Mb. 20 GB 7200 met ATA 100. Alleen die videokaart is wat wazig, een on-board met max 64 Mb (wat betekend dat) Zeker van zo'n onbekende makelij? :cry: Maar kan je bij die winkels alleen maar Online bestellen? is misschien wel makkelijk maar vind ik onbetrouwbaar. Betaal liever handje-contantje, als je weet wat ik bedoel. :-? Maar er staan wel wat leuke aanbiedingen bij. Al heb ik aan een P3 800 genoeg. Het gaat mij niet echt om de kracht, wat leuke extra's zoals een mooie speakerset, een mooie scanner, DVD, en een goede printer vind ik veel beter! Het hoeft dan ook geen hedendaagse spelbak te zijn! :)
Link naar reactie
On-line bij [url=http://www.nec-online.nl/]NEC Computers Nederland[/url] met 3 jaar on-site garantie. Concurrerende prijzen, zeer goede service en helpdesk (had ik 2 jaar terug nog wel nodig :wink: ). Na 1 jaar ging de Samsung CD-ROM stuk en werd geheel gratis en bij mij thuis vervangen door een Goldstar (LG). De servicemonteur constateerde toen dat de fan van de GeForce2 niet helemaal lekker liep. Geen probleem, 2 weken later werd, wederom aan huis, een nieuwe geplaatst, waarbij tevens de PCI sloten opnieuw werden ingedeeld om IRQ sharing te vermijden. Of m'n volgende PC (AMD Hammer 3GHz + NV30 :wink: ) ook weer bij NEC vandaan komt weet ik nog niet.
Link naar reactie
[quote:cf3d135001="Black Shadow"]Als je het niet erg vind kun je ook bij onze buren kijken(Duitsland). Ik heb het via mijn oom gedaan(woont in Duitsland) en is lekker goedkoop! :D kijk hier maar eens: http://www.computer-cash-carry.de http://www.atelco.de[/quote:cf3d135001] nou als ik die prijzen zo bekijk vind ik onze zuiderburen duurder dan hier. ik heb die beide sites van je eens bekeken, maar als je zoekt op tweakers.net dan ben je zeker goedkoper uit, en wat rekenen zulke lui wel niet aan portokosten???
Link naar reactie
[quote:53b1b835ca="ProblemPc"]zijn er nou ook nog shops waar je je Pc online kan samenstellen? Ik zou wel eens willen vergelijken en willen zien hoe duur ik uit ben. Iemand een leuke link naar een onlinePcsamenstelsite?[/quote:53b1b835ca] Dat is misschien wel grappig, maar geen enkele shop heeft alle onderdelen goedkoop. Ik scharrel overal mijn hardware weg als het maar voor de laagste prijs is...
Link naar reactie
[quote:5227fc4c35="ProblemPc"]zijn er nou ook nog shops waar je je Pc online kan samenstellen? Ik zou wel eens willen vergelijken en willen zien hoe duur ik uit ben. Iemand een leuke link naar een onlinePcsamenstelsite?[/quote:5227fc4c35] www.perfectsystems.nl En als je in de buurt woont, kun je ook nog afhalen. Scheelt portokosten en je kunt contant betalen op moment van levering.
Link naar reactie
Hallo, Ik weet wel een leuke tent waar je goedkoop leuke spullen kunt aanschaffen: http://www.rcdcomputers.nl is een prive persoon uit bodegraven die zelf computers bouwt. Voor 399 euro heb je daar al een leuk systeem. De service gaat hier zelfs zover dat ze de computer bij je thuis komen afleveren. Perfecte service voor een goede prijs. Ronald Huls, ook uit Nieuwegein. P.S. als je hem wilt uittesten kan je me best wel een e-mail sturen: famhuls@xs4all.nl
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...