Ga naar inhoud

Iemand een aanrader voor een nieuwe brander


Aanbevolen berichten

[quote:25ad8b7732="Marwinius"]Oké weer wat wijzer........ Maar dat kunnen alle branders van nu toch wel???[/quote:25ad8b7732] Vergis je niet, dat kunnen niet alle branders. Een andere belangrijk iets om beveiligde cd's te kunnen lezen is de mogelijkheid to EFM kiek hier welke brander wel en niet http://elby.ch/english/products/clone_cd/writers/a.html Twee van deze [img:25ad8b7732]http://elby.ch/images/clone_cd_small.gif[/img:25ad8b7732] is wat je wil voor goede SafeDisc 2.5? kopieen (= EFM)
Link naar reactie
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:3103866057="Marwinius"]HJS, bedankt. Dit is een mooie site om te kijken naar de eigenschappen van een CD-ROM brander. Ik denk dat ik hier heel wat mee kan. Groeten Marwinius Lite-On komt hier wel goed weg bij de weg[/quote:3103866057]Lite-On komt hier wel goed weg. het is ook een van de beste branders voor redelijke prijs. hij fikt alles wat maar in zijn lade komt :lol:
Link naar reactie
[quote:0fff640015="DutchMaster Cras"]Ik ga toch voor de Plextor SCSI Burners...No prob. met die dingen en razend snel !!!!![/quote:0fff640015] Ben ik het wel mee eens, alleen is de prijs van die branders best hoog en dat wordt hier niet zo op prijs gesteld. En ik denk dat SCSI zowiezo niet aan de orde komt hier...
Link naar reactie
[quote:064c4c8170="DutchMaster Cras"]Ik ga toch voor de Plextor SCSI Burners...No prob. met die dingen en razend snel !!!!![/quote:064c4c8170]dit is de snelste scsi brander van plextor 12X write (1800KB/s) 10X rewrite (1500KB/s) 14X-32X read CAV (2100KB/s - 4800KB/s) Ultra SCSI Interface (20MB/s) BURN-Proof Technology (Buffer Under Run Proof) Access Time 150 ms 4MB Buffer Capable of reading and writing CD TEXT information Compatible with: Windows, Windows 95, Windows 98, Windows NT, Windows 2000 MultiRead Compatible Supports SPDIF (Digital Audio Output) High Quality Digital Audio Extraction One-Year Full Warranty (parts, labor) wat een snelheid :evil: LiteOn 40x branden 12x herschrijven 48x lezen en drie keer zo goed koper wie is er hier gek of geld te veel :wink:
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ik heb niet de hele discussie gelezen, en ik weet niet of dit ook zo is bij andere branders, maar die van benq zijn te updaten via firmware. Daarmee bedoel ik: de schrijfsnelheid verhogen via een update van de firmware. Ik heb zelf een benq (eigenlijk nog acer) en die Seamless Link technologie is wel goed. Naar het schijnt is het beter dan burnproof van plextor: het zit in de firmware wat betekent dat IEDER brandprogramma het ondersteunt, en dat in IEDERE os.
Link naar reactie
[quote:bc2a547b63="juul"]Ik heb niet de hele discussie gelezen, en ik weet niet of dit ook zo is bij andere branders, maar die van benq zijn te updaten via firmware. Daarmee bedoel ik: de schrijfsnelheid verhogen via een update van de firmware.[/quote:bc2a547b63] Dat geldt voor meer branders hoor! Ik heb ooit m'n HP8200 naar een HP9100 geflashed, ging van 4x naar 8x branden. Da's pas winst! Qua brander kan ik de Lite-On 40125S aanbevelen. Vorige maand heb ik deze m'n HP9100 (zie boven) laten aflossen. Prima brander, lekker vlot, geregeld firmware updates i.t.t. HP, en een scherpe prijs. Een Plextor is mooi en goed, gaat lang mee. Maar willen we dat eigenlijk wel?
Link naar reactie
[quote:fb19ce7593="Marwinius"] Enige nadeel is misschien dat hij een beetje geluid maakt. Groeten Marwinius[/quote:fb19ce7593] Nou dat is dan ook meteen één van de verschillen tussen LiteOn en Plextor. Plextor RULES zoals gezegt kwalitatief niet een beetje maar VEEL beter en 2 jaar garantie i.p.v 1 jaar, maar de meeste mensen willen nou eenmaal voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. "ja maar hij kan SD2 v2.51.21 beveiligingen branden" Nou En ? stop er eens een beveiligde audio CD in b.v met de "Key2Audio" of met een "Cactus Datashield" beveiliging (momenteel zeer geliefd door de platen industrie) Die leest een LiteOn niet, en een Plextor weer wel. En nog een goeie er heeft zich inmiddels een aantal kopëer beveiligingen aangekondigd die zich nog door GEEN ENKELE brander laten kopieren, en zo blijf je aan de gang.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...