Ga naar inhoud

Iemand een aanrader voor een nieuwe brander


Aanbevolen berichten

Hoi, Gewoon even tot woensdag wachten en dan misschien even aansluiten bij de Aldi. Brand elk formaat volgens zeggen en gaat minder als 100€ kosten als ik me niet vergis € 80, moet goed zijn anders verkoopt Aldi in geen 100 jaar meer wat van Medion ! Mijn oude van Medion brand ook elk formaat on the flight. Het is een LG 8080 B, op de lade staat weliswaar iets van HP en CD Writer Plus en achterop weer de Medion codering MD 9564. What is a name, als de prijs prestatie verhouding maar ok is. Alipapa
Link naar reactie
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi, Gewoon even tot woensdag wachten en dan misschien even aansluiten bij de Aldi. Brand elk formaat volgens zeggen en gaat minder als 100€ kosten als ik me niet vergis € 80, moet goed zijn anders verkoopt Aldi in geen 100 jaar meer wat van Medion ! Mijn oude van Medion brand ook elk formaat on the flight.8X Het is een LG 8080 B, op de lade staat weliswaar iets van HP en CD Writer Plus en achterop weer de Medion codering MD 9564. What is a name, als de prijs prestatie verhouding maar ok is. Alipapa
Link naar reactie
[quote:06d36fcafc="plextor"][quote:06d36fcafc="lardy"][img:06d36fcafc]http://www.plaudersmilies.de/lach.gif[/img:06d36fcafc] PLEXTOR RULEZ [img:06d36fcafc]http://www.plaudersmilies.de/lach.gif[/img:06d36fcafc][/quote:06d36fcafc] :wink: Interesses: mooie vrouwen . je houdt niet veel munten over voor je hobby alles gaat op aan een plexwriter en dat is jammer. dus koop een liteon dan heb je wel wat munten over voor die mooie vrouwen :lol: :lol: :lol: en je bent sneller klaar :lol: :lol: :lol: 40x12x48>48x12x48 :D[/quote:06d36fcafc] Als je het goed doet hoef je niets te betalen voor een vrouw..... En aangezien een PleXwriter duurder is zou ik er toch eerder voor kiezen als een LiteOn. Oke je bent een kwak meer geld kwijt, maar daar heb je KWALITEIT voor terug. Ook bij beveiligde cd's heb ok no problems. ----------------------------------------------------------------------------- En Alipapa: 1x is wel genoeg hoor! Dan begrijpen we het ook wel...
Link naar reactie
Hoi, Ik zat laatst in een cafe en bewoog een beetje met mijn hoofd, dit werd opgevat alsdat ik mee deinde op de muziek. Naar aanleiding daarvan werd een poging tot een gesprek opgestart met het noemen van de naam van de betreffende groep, mijn ontkenning en het antwoord Parkingson wekte wel enige verbazing, ik weet niet waarom ik opeens zo gedreven werd om dit te vertellen, het is helemaal niet de bedoeling om mij voor wat dan ook te verontschuldigen of een verklaring af te leggen, misschien komt het omdat mijn tweede topic op details na hetzelfde is als de eerste!? Ik ben nu even kwijt waar de topic over ging, en sluit nu af ,vanavord zal ik wel weer even in de aether zijn. Groetjes Alipapa
Link naar reactie
[quote:778cc26c7e="Gilbert"][quote:778cc26c7e="plextor"][quote:778cc26c7e="lardy"][img:778cc26c7e]http://www.plaudersmilies.de/lach.gif[/img:778cc26c7e] PLEXTOR RULEZ [img:778cc26c7e]http://www.plaudersmilies.de/lach.gif[/img:778cc26c7e][/quote:778cc26c7e] :wink: Interesses: mooie vrouwen . je houdt niet veel munten over voor je hobby alles gaat op aan een plexwriter en dat is jammer. dus koop een liteon dan heb je wel wat munten over voor die mooie vrouwen :lol: :lol: :lol: en je bent sneller klaar :lol: :lol: :lol: 40x12x48>48x12x48 :D[/quote:778cc26c7e] Als je het goed doet hoef je niets te betalen voor een vrouw..... En aangezien een PleXwriter duurder is zou ik er toch eerder voor kiezen als een LiteOn. Oke je bent een kwak meer geld kwijt, maar daar heb je KWALITEIT voor terug. Ook bij beveiligde cd's heb ok no problems. ----------------------------------------------------------------------------- En Alipapa: 1x is wel genoeg hoor! Dan begrijpen we het ook wel...[/quote:778cc26c7e]Als je het goed doet hoef je niets te betalen voor een vrouw. en toen werd hij wakker. ja vrouwen 80+ :wink: ik heet plextor maar mijn brander is LiteOn
Link naar reactie
[quote:139e153612="plextor"][quote:139e153612="Gilbert"][quote:139e153612="plextor"][quote:139e153612="lardy"][img:139e153612]http://www.plaudersmilies.de/lach.gif[/img:139e153612] PLEXTOR RULEZ [img:139e153612]http://www.plaudersmilies.de/lach.gif[/img:139e153612][/quote:139e153612] :wink: Interesses: mooie vrouwen . je houdt niet veel munten over voor je hobby alles gaat op aan een plexwriter en dat is jammer. dus koop een liteon dan heb je wel wat munten over voor die mooie vrouwen :lol: :lol: :lol: en je bent sneller klaar :lol: :lol: :lol: 40x12x48>48x12x48 :D[/quote:139e153612] Als je het goed doet hoef je niets te betalen voor een vrouw..... En aangezien een PleXwriter duurder is zou ik er toch eerder voor kiezen als een LiteOn. Oke je bent een kwak meer geld kwijt, maar daar heb je KWALITEIT voor terug. Ook bij beveiligde cd's heb ok no problems. ----------------------------------------------------------------------------- En Alipapa: 1x is wel genoeg hoor! Dan begrijpen we het ook wel...[/quote:139e153612]Als je het goed doet hoef je niets te betalen voor een vrouw. en toen werd hij wakker. ja vrouwen 80+ :wink: ik heet plextor maar mijn brander is LiteOn[/quote:139e153612] Als jij een leuke vrouw ziet, loop jij dan al gelijk met je portemonnee in je hand naar haar toe? Ik weet niet hoe dat daar in Haarlem gaat, maaruh.....
Link naar reactie
Ik ben ook zeer tevreden met m'n LiteOn 24x en heb het ding destijds gekocht omdat ie heel veel beveiligingen kon branden. Maar ik wil nog een optie noemen, namelijk LG. Ik zit zwaar te denken om die GCC-4120B combi van LG erbij te nemen. Laatst getest in een Duits blad en het was de enige writer, naast een Yamaha SCSI writer die alle data en alle audio beveiligingen die momenteel bekend zijn, kon kopieren. Dat audio gedeelte kun je met LiteOn grotendeels vergeten. Dus met die LG koop ik de absolute allround writer die tevens nog eens DVD speler is. Mooie combi, als functonaliteit en mogelijkheden de hoofdzaak is en de snelheid met 12x wat minder mag...
Link naar reactie
Gilbert, Als je met je muis een (1)keer klikt kunnen er twee dingen fout gaan te weten toch`` contactdender`` wat weer is dat of een slecht contact onbedoeld toch twee pulsjes afgeeft omdat de contacten niet meer de nieuwste zijn of de vinger die bedoeld is om te klikken is niet meer de nieuwste en zal net als een versleten contact onbedoeld bijvoorbeeld twee pulsjes geven. Als je hoofd een beetje wiebelt of je vinger, het kan beide een parkinson effect zijn. Alipapa
Link naar reactie
[quote:7c678c6db2="Gilbert"][quote:7c678c6db2="plextor"][quote:7c678c6db2="Gilbert"][quote:7c678c6db2="plextor"][quote:7c678c6db2="lardy"][img:7c678c6db2]http://www.plaudersmilies.de/lach.gif[/img:7c678c6db2] PLEXTOR RULEZ [img:7c678c6db2]http://www.plaudersmilies.de/lach.gif[/img:7c678c6db2][/quote:7c678c6db2] :wink: Interesses: mooie vrouwen . je houdt niet veel munten over voor je hobby alles gaat op aan een plexwriter en dat is jammer. dus koop een liteon dan heb je wel wat munten over voor die mooie vrouwen :lol: :lol: :lol: en je bent sneller klaar :lol: :lol: :lol: 40x12x48>48x12x48 :D[/quote:7c678c6db2] Als je het goed doet hoef je niets te betalen voor een vrouw..... En aangezien een PleXwriter duurder is zou ik er toch eerder voor kiezen als een LiteOn. Oke je bent een kwak meer geld kwijt, maar daar heb je KWALITEIT voor terug. Ook bij beveiligde cd's heb ok no problems. ----------------------------------------------------------------------------- En Alipapa: 1x is wel genoeg hoor! Dan begrijpen we het ook wel...[/quote:7c678c6db2]Als je het goed doet hoef je niets te betalen voor een vrouw. en toen werd hij wakker. ja vrouwen 80+ :wink: ik heet plextor maar mijn brander is LiteOn[/quote:7c678c6db2] Als jij een leuke vrouw ziet, loop jij dan al gelijk met je portemonnee in je hand naar haar toe? Ik weet niet hoe dat daar in Haarlem gaat, maaruh.....[/quote:7c678c6db2]Als jij een leuke vrouw ziet, loop jij dan al gelijk met je portemonnee in je hand . je bent gespot op de wallen :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Link naar reactie
[quote:7e08ebba7b="Gilbert"][quote:7e08ebba7b="plextor"][quote:7e08ebba7b="lardy"][img:7e08ebba7b]http://www.plaudersmilies.de/lach.gif[/img:7e08ebba7b] PLEXTOR RULEZ [img:7e08ebba7b]http://www.plaudersmilies.de/lach.gif[/img:7e08ebba7b][/quote:7e08ebba7b] :wink: Interesses: mooie vrouwen . je houdt niet veel munten over voor je hobby alles gaat op aan een plexwriter en dat is jammer. dus koop een liteon dan heb je wel wat munten over voor die mooie vrouwen :lol: :lol: :lol: en je bent sneller klaar :lol: :lol: :lol: 40x12x48>48x12x48 :D[/quote:7e08ebba7b] Als je het goed doet hoef je niets te betalen voor een vrouw..... En aangezien een PleXwriter duurder is zou ik er toch eerder voor kiezen als een LiteOn. Oke je bent een kwak meer geld kwijt, maar daar heb je KWALITEIT voor terug. Ook bij beveiligde cd's heb ok no problems. ----------------------------------------------------------------------------- En Alipapa: 1x is wel genoeg hoor! Dan begrijpen we het ook wel...[/quote:7e08ebba7b]Service Engineer :lol: dat beroep komt mooi uit :lol: dan ken je zelf je plex sloopen als hij weer eens niet goed kan branden.LiteOn rules :lol: :lol: :D
Link naar reactie
Sorry dat ik je uit je droom moet halen plextor, maar als ik een leuke vrouw zie dan ga ik er dus niet naartoe met mijn portemonnee in mijn handen, omdat ik dus absoluut NIET BETAAL voor een vrouw. Cadeuatjes ja, daar betaal ik voor. PS1 Voor mijn huidige vriendin heb ik ook niet hoeven te betalen.... PS2 Ik kom niet op de Wallen, want ik betaal er niet voor. Oke dan! We gaan weer verder met de vraag van Marwinius. AOpen... tja... tis maar wat je ervaringen ermee zijn. Zoals je inmiddels wel weet ben ik voor een Plextor maar ja... daar is niet iedereen het mee eens. Heb je trouwens een voorkeur van snelheid??
Link naar reactie
[quote:e3e6ff19e1="plextor"]Service Engineer :lol: dat beroep komt mooi uit :lol: dan ken je zelf je plex sloopen als hij weer eens niet goed kan branden.LiteOn rules :lol: :lol: :D[/quote:e3e6ff19e1] Ik kan idd mijn eigen plex slopen ja, maar dat is gelukkig nooit nodig, want hij brand PERFECT. En dat voor een 12xtje. :D Plextor rules :wink:
Link naar reactie
[quote:173429bd9d="Marwinius"]Dag, Ik wil binnenkort een nieuwe brander kopen. Heeft iemand suggesties? De brander moet in ieder geval overweg kunnen met cd-tekst en het programma clonecd. Dus dat hij .raw bestanden kan lezen en schrijven. Alvast bedankt. Groeten Marwinius[/quote:173429bd9d] RAW is geen bestands type, maar een manier van lezen en schrijven. Het heet dus "RAW mode" en geen "RAW Bestand" RAW mode is een manier om een CD te lezen en schrijven in bit voor bit (RAW) mode. 't is maar dat je het weet. :wink:
Link naar reactie
[quote:f8a57df56d="Marwinius"]Oké weer wat wijzer........ Maar dat kunnen alle branders van nu toch wel???[/quote:f8a57df56d] waarom kijk jezelf nietbij de homepage van elaborate bytes. Dan kan je zien hoe ze de diverse branders classificeren. Alle branders nu toch wel ? Dat noem ik whishfull thinking. een Plextor 40x12x48 kan geen goede kopie maken van SD2
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...