Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Haloo, ik heb een nieuwe p 4 2 Mhz gekocht. met 512 ddr ram, op een 845 Intell moederbord. In mijn oude systeem, p1 166 gebruikte ik een Tandberg 3500 tapestreamer. Weet iemand of deze onder XP te gebruiken is? In hetzelfde systeem gebruikte ik een SB 16. Is deze in het nieuwe systeem om te zette, of moet ik ook hiervoor een nieuwe aanschaffen? Dank voor jullie (meedenk)moeite. Martin
Link naar reactie
Ongetwijfeld zullen ze draaien als je de drivers voor Xp weet te vinden. Met SB kan ik niks, das geen merk/type, op [url=www.storagedrivers.com/companies/1022.htm] www.driversearch.com[/url] driver voor TapeStreamer(winNT) gevonden, maar das testen want is geen officiele xp-driver. Meestal heeft de site van de fabrikant de nieuwste drivers wel online, checken dus.
Link naar reactie
voor de ouder creative soundblaster kaarten zal je de drivers van windows moeten gebruiken als die niet bij creative te vinden zijn. Zeker als het gaat om de sb32, sb16, sb128 etc... TANDBERG tape streamer., is dat een scsi versie ? Je zal moeten zoeken via google. Ik dacht dat ie wel onder XP te draaien valt, echter je zal moeten kijken welke backup software de Tandberg ondersteund. Had vrioeger een scsi tandberg en die draaide onder 98 se als je Cheyenne en nog een ander merk software had. Succes ? btw. je oude hardware moet wel PCI zijn, jouw systeem heeft volgens mij geen ISA sloiten 8)
Link naar reactie
Beste meedenkers, de SB 16 is een PCI kaart, dus die zal nog meemoeten. Het is in ieder geval een prima geluidskaart geweest tot nu toe. Voor de tapestramer moet ik het maar eerst uitproberen. Volgens de leverancier zou XP hem niet herkennen, dus dat is jammer van al die info die er in jaren is opgekomen. Bedankt voor jullie reacties. Groet, Martin
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...