Ga naar inhoud

Nero wave editor


Aanbevolen berichten

hoi, Ik heb geen verstand van cd-writers sorry. Maar heb cdbrander met Nero 5.5 thuis. Er zit een nero wave editor op. Ik heb de computer sinds januari dit jaar en eerst kon ik via nero wave editor MPEG bestanden opslaan. Na 4maanden kreeg ik melding dat dit voor 4maanden gratis was om er MPEG's van te maken. Nou wil ik een stukje van een lied van een single (orginele single) sturen aan een vriendin van me. ik dacht doe ik dus via die wave editor omdat het maar voor 30seconden is maximaal. Maar dat lukt nou dus niet. Hoe kan je nu zo'n klein stukje opslaan? En klopt het van dat MPEG dat het na 4maanden niet meer kan. En hoe kan je Nero updaten? krijg ook steeds melding dat handleiding van wave editor niet op pc staat maar heb hem al 3x opnieuw gestart. Sorry voor de vele vragen maar zoals ik al zei ik heb geen ervaring met de cdbrander. :roll: Alvast heel erg bedankt voor je reactie. :lol: groetjes, Marielle
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...