Ga naar inhoud

HP Scanjet 4100 C versus XP...........


Aanbevolen berichten

Wie heeft er net als mij problemen met het scannen met een HP Scanjet 4100 C onder Windows XP? Onder Windows 95 & 98 totaal GEEN problemen, totdat XP eraan kwam. Werd onder XP automatisch geinstalleerd e.d. (vroeg geeneens om de installatie-ceedee van HP...), maar het resultaat is niet echt geweldig; - onechte kleuren, te donker, te korrelig enz. Probleem: 'k krijg gewoon niets ingesteld (behalve resolutie...). Waar moet 'k ut zoekuh...???
Link naar reactie
Ah nog iemand met die vervloekte scanner!!! Nou ik ben toch wel blij met XP, ik had meer problemen met 95, 98 en ME. En dan vooral opstartproblemen computer die bleef hangen. Ik heb onder XP hem op deze manier geinstalleerd: - Eerst software downloaden http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/loc/loc_swindex.cgi?prod=c6297a&os=microsoft_windows_xp&sw=sj653&page_type=dwn&lang=nl -Software installeren -Dan scanner aanzetten -Scanner aansluiten op de PC. Hierna heb ik totaal geen problemen meer gehad, hij functioneert nu veel beter als bij de andere besturingssystemen.
Link naar reactie
Bij [i:3caf732398]configuratiescherm, prestaties en onderhoud, systeemeigenschappen[/i:3caf732398] op het tabblad [i:3caf732398]hardware[/i:3caf732398] staat de keuze [i:3caf732398]handtekeningverificatie[/i:3caf732398], staat die misschien op [i:3caf732398]blokkeren[/i:3caf732398], zet hem dan naar [i:3caf732398]waarschuwen[/i:3caf732398]. Misschien staat windows dan wel toe dat het programma geinstalleerd wordt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...