Ga naar inhoud

Herstart met geavanceerd energiebeheer (APM)?


Aanbevolen berichten

Het is me bekend dat over dit onderwerp al veel geschreven is, maar meestal gaat het dan over XP. Daarnaast ben ik het juiste antwoord op mijn vraag (nog) niet tegengekomen. Maar het kan zijn dat ik niet goed uit m'n ogen kijk... Ik werk met een Gateway G6-400 (celeron processor) en Windows 2000 Pro. Met W98 ging de PC netjes uit na het kiezen van start-afsluiten. Met W2K niet meer. - als ik in Energiebeheer APM inschakel wordt de PC opnieuw gestart na start-afsluiten. - Schakel ik APM uit dan krijg ik na start-afsluiten een schermpje dat mij vertelt dat ik de computer mag uitzetten, waarna ik dus nog een keer op de powerknop moet drukken. Oké, daar wordt ik niet al te moe van, maar....gemak dient de mensch! Iemand hetzelfde probleem al eens opgelost?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:9e99397404="Arjan S"]HA, Al in de bios gekeken? Daar kun je ook APM inschakelen. Daarnaast misschien een updated driver voor je moederbord? Daar zit meestal ook een apm driver in. Misschien te proberen? Groet, Arjan[/quote:9e99397404] Yep. In de Bios staat APM ingeschakeld. 'k zal eens bij Gateway kijken voor updates. Dank voor je antwoord. Michiel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...