Ga naar inhoud

Brander herkent 700 mb CD-R niet


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met een HP 9300i cd-brander. Als ik een muziekcd wil branden, dan herkent hij WEL een 650 mb CD-R, hij geeft dus 74 min. aan, maar hij herkent GEEN 700 mb CD-R, wat dus 80 min. zou moeten zijn, hij blijft daar gewoon 74 min. aanhouden. :cry: Dit probleem heb ik zowel bij Easy CD Creator als ook bij Nero Burning, deze heb ik overigens niet gelijktijdig geïnstalleerd (wat ook niet de bedoeling is). Iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn ? Of ondersteunt mijn brander geen 700 mb CD-R !? :o Alvast bedankt voor jullie reactie. Grtz Mystery
Link naar reactie
[quote:8991f6eca4="Ronald©"]Is het niet zo dat Easy CD Creator dan weigerd te branden?[/quote:8991f6eca4] Ik gebruik de versie die ik bij aanschaf kreeg meegeleverd, namelijk Easy CD Creator 3.5c (12/15/99). Misschien dat hij bij nieuwere versies inderdaad weigerd. Zoals plextor al aangaf is het een sony-brander met een hp-sticker erop. En die sony ondersteunt wel 80 minuten-cd's.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...