Ga naar inhoud

nieuwe voedig gooit lade van brander open..


Aanbevolen berichten

ik had een 200 w voeding en en heb vandaag een 350 watt voeding erin gezet. nadat ik dit gedaan had en de pc weer aangezet had ging de lade van mijn brander open. ik deed deze dicht maar steeds ging hij weer open. ik kreeg hem niet meer dicht. omdat ik dit alleen kreeg nadat ik nieuwe voeding erin had gebouwd besloot ik de oude voeding te testen. hier gebeurde het niet bij. dus heb ik een nieuwe voeding gehad van de winkel (dit keer 300 , de vorige was 350) en had ik dit niet. alleen toen ik hem 1 keer uit en weer aan zetten had ik het weer wat te doen? misschien weet iemand hier wat er aan de hand is voordat ik weer met mijn voeding terug naar de winkel ren.
Link naar reactie
waarschijnlijk is er iets mis met de voedingsspanning, ik heb zelf ook hetzelfde probleem met mijn brander, volgens mijn leverancier is dat of een probleem met de brander(in mijn geval het meest waarschijnlijkst) of een probleem met de voedingsspanning. Misschien moet je een ander (beter) merk voeding nemen, gezien het feit dat het probleem niet verdween na het ruilen van de voeding...
Link naar reactie
[quote:649189c20b="jackdegek"]waarschijnlijk is er iets mis met de voedingsspanning, ik heb zelf ook hetzelfde probleem met mijn brander, volgens mijn leverancier is dat of een probleem met de brander(in mijn geval het meest waarschijnlijkst) of een probleem met de voedingsspanning. Misschien moet je een ander (beter) merk voeding nemen, gezien het feit dat het probleem niet verdween na het ruilen van de voeding...[/quote:649189c20b] ik kreeg een nieuwe voeding maar dit was wel een ander soort.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...