Ga naar inhoud

[Packard Bell] AUX (schrijffout)


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit topic hier thuis hoort, maar een andere subforum kon ik niet toepasbaar maken. Het zit zo: Bij mijn Packard Bell (AMD 550mhz) kreeg ik de foutmelding; tijdens/ na; het opstarten van WIN'98 SE. De foutmelding is dat ik een zwart-scherm (DOS) krijg met de volgende: "Schrijffout schrijven apparaat AUX-> Afbrekene, Opnieuw, Negeren?", met als gevolg dat de computer vast looopt. Dus ik kon de computer niet gebruiken, toen kwam het idee om de recovery diskette (met de CD's ) te gebruiken. Na disk 1-2-3 start de computer opnieuw en bij "Windows installeert de volgende systemen (1. instellingen, 2. hardware, 3. software, ...systeem setting)" krijg ik de volgende foutmelding: "Not possible to replace "....mapnaam/ hardware.ins for ...mapnaam/ softinst.ini" EN "Not found "genist.exe" EN "bad file softinst.hrd" (hrd = harddisk :-? ?). De verdere install procedure loopt niet, m.a.w. de computer loopt vast Wat is hiervan de oorzaak/ oplossing? Alvast bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...