Ga naar inhoud

MS Wheelmouse word steeds niet herkend of loopt vast


Aanbevolen berichten

M'n Microsoft wheelmouse optical doet de laatste tijd erg vreemd Na een tijdje werkt de muis gewoon ineens niet meer. Het lampje gaat uit en ik kan vervolgens niets meer met de muis doen. Als ik heb ge-restart doet ie het weer wel, maar moet ik maar afwachten hoelang dat ie het doet totdat ik weer moet restarten. Ook stopt de muis vanzelf met werken voor ong. 5 sec en vervolgens is mijn muisbeweegsnelheid sneller of langzamer Deze error krijg ik dan als ie het helemaal niet meer doet en ik dus moet restarten) [img:ad34495f50]http://www.xs4all.nl/~daniel84/Muis_error.jpg[/img:ad34495f50] Voorheen nooit problemen gehad met dit ding en ineens krijg ik dit vage probleem. Hij doet dit nou overigens een week en ik denk dat ie gewoon kapot is en ga er wel meer terug, maar misschien is het iets anders. Hij geeft overigens ook problemen op PS/2 OS: Win XP pro (zelfde problemen met nieuwste drivers overigens voor de muis)
Link naar reactie
Ik heb exact hetzelfde met m'n Intellimouse Explorer, ook zo'n Microsoft optische USB-muis (en ja, bij mij is het probleem er ook via de ps2-poort). Weliswaar draai ik Win 98 SE, maar toch: soms valt m'n muis ineens stil, soms komt hij daarna weer terug. Heel soms helpt het als ik hem ontplug en daarna weer aansluit (dan detecteert hij de muis opnieuw), maar het komt ook vaak genoeg voor dat ik helemaal moet herstarten. Ik heb er nog geen verklaring voor gevonden en hou me ernstig aanbevolen voor alle suggesties! Het overkomt me vooral tijdens het surfen (met name als ik meerdere schermen open gooi), maar ook soms in computerspellen.
Link naar reactie
[img:e4d21969f8]http://www.plaudersmilies.de/happy/xyxwave.gif[/img:e4d21969f8] misschien hebben jullie de msnmessenger aanstaan kijk eens bij opstarten of de qwery manager mee opgestart wordt zo ja vinkje weghalen en opnieuw opstarten qwery manager is een onderdeel van msn kan dus gerust uitgezet worden
Link naar reactie
Hmm, klinkt inderdaad alsof de muis aan het overleiden is, maar om een eventueel software conflikt uit te sluiten, kun je alle onderdelen die opgestart worden bij het opstarten van windows mbv msconfig uitschakelen, en dan eens kijken of de muis blijft werken. Ook als de muis op een shared interupt zit kun je dit soort klachten krijgen, dus mischien verstandig om dat ook eens te checken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...