Ga naar inhoud

CD rewriter "ziet" geen CD's


Aanbevolen berichten

Bij het plaatsen van een CD (zowel data als muziek) in mijn nieuwe Philips CD rewriter, wordt steeds gevraagd :"plaats een CD" De CD writer "ziet" blijkbaar niet dat er een CD aanwezig is. Bij apparaatbeheer is de CD writer wel gekend lijkt alles in orde (er zijn geen conflicten). Is dit een software of een hardware probleem ? Mijn PC draait onder Windows ME Het is een nieuw geïnstalleerde cd writer, aangesloten als slave op IDE1
Link naar reactie
Wat voor cdr type is het ? Gaat dit op voor alle cd's, dus ook audio cd's uit de winkel of alleen thuisgebrande cdr's ? Oei...stom van me...je zei zelf al dat beide data en audio niet wil. Is de brander master of slave ? Als je naast de brander nog een andere cdromspeler hebt geinstalleerd, probeer dan eens een dummy cd (een andere cd dan die je in de brander doet) in de cdspeler. Maakt dit verder niks uit dan zou ik de winkel van herkomst maar eens vragen en evt. een ander exemplaar proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...