Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen hoe je 2 aangemaakte partities weer tot 1 kunt maken. Ik heb nl. 1 schijf van ongeveeer 8 GB verdeeld in een C en D schijf van beide 4 GB. Maar doordat ik een nieuwe schijf van 40 GB erbij heb gezet wil ik m'n oude schijf gewoon weer 8 GB als grote hebben. Ik draai met XP PRO NL. Het lukt niet in schijfbeheer en ook niet met partition magic 7, moet ik het dan in fdisk doen misschien. WIE KAN MIJ HELPEN :( ALVAST BEDANKT GREETINGS DAVE
Link naar reactie
[quote:4982c25e7c="@l"]Hoi; het verhaal van JP klopt. Je zou echter als je zoveel data hebt dat P.M. niet kunt draaien die data toch op je "nieuw hard schijfje"kunnen dumpen! :wink:[/quote:4982c25e7c] de ene partitie (D) is leeg en de andere (C) ongeveer 3GB ( het grootste deel door Windows bezet ) dus daar ligt het denk ik niet aan. De vraag is waarschijnlijk hoe ik het moet doen, want als ik zeg redistibute of resize partitions dan kan ik de C schijf niet groter maken. HOE WEL IS DE VRAAG
Link naar reactie
[quote:8883358434="Tweaker"]Je kunt inderdaad de partities mergen, maar als dat niet lukt, dan kun je toch gewoon die lege uitgebreide partitie verwijderen en de primaire partitie de volledige schijfgrootte toekennen...[/quote:8883358434] MERGEN lukte denk ik eerst niet omdat m'n 2e partitie als ntfs was en m'n C fat32 Bedankt allemaal.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...