Ga naar inhoud

Na installatie virus scan (mcafee) kan ik pc niet opstarten


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een virusscan geïnstalleerd en vervolgens de computer opnieuw gestart. het probleem was het kwam niet door de opstart heen hij blijft steken op 16 bij de virusscanner (dus nog voordat Windows geladen wordt) Windows opnieuw geïnstalleerd (formatteren gaat niet) maar hij blijft steken. wat nu?????? groetjes Roel timbas18@wanadoo.nl
Link naar reactie
Ik heb via een artikel van jullie Edmond Varwijk Moderator Geregistreerd op: 11-7-1999 Berichten: 962 Geplaatst: 11 Mei 2002 22:53 Onderwerp: via fdisk de opstartsector (optie 3 en vervolgens weer 3) verwijderd en vervolgens weer een nieuwe logisch station aangemaakt (optie 1) en zie daar hij staat nu al op 40% formateren. Bedankt voor je snelle reactie en misschien heb je hier de volgende keer ook wat aan. groet Roel
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Als McAfee niet meer door wil starten na het installeren of updaten, dan moet je in Autoexec.bat [b:65cef1af1f]C:\PROGRA~1\COMMON~1\NETWOR~1\VIRUSS~1\40~1.XX\bootscan.exe C:\[/b:65cef1af1f] veranderen in: [b:65cef1af1f]C:\PROGRA~1\COMMON~1\NETWOR~1\VIRUSS~1\40~1.XX\scanpm.exe C:\[/b:65cef1af1f] Dit probleem is bekend bij McAfee. Ik had er ook last van en heb deze oplossing van hun gekregen in een chat-hulp-sessie.
Link naar reactie
Nee, het is geen beta versie. Ik heb hem netjes in de winkel gekocht. Nog een reden om geen McAfee te gebruiken???? Dan is er zeker voor jou ook geen reden om Windows te gebruiken! :D Die zit nog veeeel voller met programmeerfoutjes.:P:P:P En ik ken nog veel meer sofware met foutjes. Maar buiten dat.....ik heb nog nooit een virus opgelopen sinds ik McAfee gebruik, en dat is toch waar het om gaat. Edit: Trouwens, het komt niet bij iedereen voor dat hij blijft hangen tijdens het booten. Misschien is het wel een combinatie met sommige hardware die het probleem veroorzaakt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...