Ga naar inhoud

40 x branden op een 24 x cd ?? :-)


Aanbevolen berichten

Sommige mensen branden wel eens en willen dan ook nog de pc voor iets anders kunnen gebruiken...dus, branden op de achtergrond! Niks mis mee... Ik brand veel, heel veel...dat moet snel gaan, de pc gebruik ik op dat moment niet voor andere dingen...burn baby burn !! :-) Is het hele leven niet 1 grote planning, wat doe ik wannneer en waar en waarom enz...:-)) Maare chatten is hier niet toegestaan...doe lekker wat je zelf wilt (en laat mij er buiten..hihi)
Link naar reactie
Zoals de anderen aangeven, je kan het gewoon doen. In de theorie betekent 24x cdr, dat de fabrikant garandeerd dat je de cdr op 24x kan branden. Ga je hoger, is je eigen risico. Er zal wel een tolerantie erin zitrten dat ie op 26-28x nog steeds goed te lezen is. 40x branden zal ie waarschijnlijk ook doen, alleen hoe houdbaar zal ie zijn. En ach wat is het verschil tussen 24x en 40x branden, niks dus (praktijkervaring, ik heb een 24x en een 40x brander). :wink:
Link naar reactie
op het forum van www.cdrlabs.com heeft en gast (b)urner10000 eenhele boel cdr's getest op verschillende branders (ook de liteon 40x) en ik geloof (het is ff terug) dat minimaal 80% van de 24x en 32x cdr's het wel op 40x deden. Het is dus gewoon een kwestie van proberen en het kost je dus 1 cdr als het fout gaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...