Ga naar inhoud

Wel of niet afdrukken


Aanbevolen berichten

Heb jaren een Printer HP 630 gehad. Nu sinds een paar maanden een HP 930. Als je een afdruk wilt maken dan is het handig als je printer aanstaat. Bij de 630 kwam er een popup-schermpje als de printer niet aanstond echter bij de 930 komt dat schermpje niet, wel komt er rechtsonder in de taakbalk een rood signaal te voorschijn in het printericoontje. Is dit echter wel mogelijk om ook bij de 930 een popup te krijgen als de printer niet aanstaat? bvd. . .
Link naar reactie
Ik heb inderdaad de printerkabel niet vervangen. Maar bij de 630 daar kreeg ik wel de popup melding terug. En hier krijg ik dus ook wel een melding dat de printer niet aanstaat maar geen popup maar dus een rood signaal rechtsonder waar die iconen staan. Als ik zeker weet dat het aan de kabel ligt haal ik wel een ander, maar waarom bij de ene printer wel en bij de andere printer niet met dezelfde kabel. Overigens was je wel snel met een antwoord, ik was denk ik nog geen eens uitgeschreven, toen het antwoord er al stond. Als ik het nog eens goed lees dan zou met een bidirectionele kabel de printer vanzelf aan moeten gaan. Ook als hij uit staat???
Link naar reactie
Opgelost. Het probleempje is opgelost. USB vind ik geen optie omdat ik die poorten liever ergens anders voor gebruik terwijl de seriele poort dan voor niks er in zit. Heb al 5 van de 8 usb poorten bezet. Ik heb om mijn pc aan te zetten onderstaand apparaat waar elke hardware een aparte knop heb. Ik had dus de knop voor de printer niet aanstaan, maar met de andere printer was dat ook het geval maar kwam daar steeds een popup. Heb het nu maar ff anders gedaan zodat de printer altijd prik heeft en gaat hij nu wel vanzelf aan. In ieder geval bedankt voor het meedenken/ [img:53ad8ca05c]http://home.wanadoo.nl/bajnoksag/plaatjes/voltcraft.jpg[/img:53ad8ca05c]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...