Ga naar inhoud

Scanjet 3300C onder Win2000 werkt niet meer


Aanbevolen berichten

:oops: Ik heb een Scanjet3300C op een Medion 1 GHz computer met Win2000. Werkte tot nu toe redelijk. Moest soms wel HP Precisionscan twee keer opstarten voordat de scanner werkte. Ineens deed het ding het niet meer. Gebeld met HP maar op software slechts 30 dagen garantie! Geweldig als een bedrijf zo achter zijn spullen staat. Op de HP site niets over problemen met Win 2000 te vinden. Oook een speurtocht op internet levert niet veel op. Ik heb het volgende gedaan: Alles gedeinstalleerd. Alle HP directories en programma's verwijderd. Registry handmatig schoongemaakt en alle HP vermeldingen eruit gehaald. Opnieuw vanaf CD geinstalleerd. Krijg dan foutmelding "Kan entry point van procedure CM Get Parent niet vinden in bestand Setupapapi.dll". Als ik doorga met installeren werkt het programma niet en loopt vast. Weer alles gedeinstalleerd en schoongemaakt. Nieuwere versie van HP voor Win2k gedownload. Deze geinstalleerd. Nu tijdens installatie Rundll fout in hpprsclt.exe. Na installatie loopt scanprogramma weer vast. Dit heb ik kunnen oplossen door na de installatie in safe mode op te starten waarna de rest van de drivers zonder fouten wordt geinstalleerd. De scanner werkt desondanks nog niet. Als ik in PSP de scanner benader zegt deze dat een HP Scan server met de scanner bezig is en dat dit proces eerst moet deactiveren. Dat lukt niet met de schermpjes die Win2K hiervoor opent. Nog een keer de site van HP bezocht en alles nog eens doorgelezen aangaande problemen met deze scanner. Nieuwe Via USB driver geinstalleerd. Geen effect. Gecontroleerd of de USB pport werkt door een USB muis aan te sluiten. Werkt perfect. De Scanner wordt goed herkend door W2K en geeft aan dat de Scanner goed werkt. Als ik op het icoontje druk van de Scanner in het configuratiescherm geeft hij aan bij gebeurtenissen dat de kopieerknop is ingedrukt. Lijkt mij sterk daar de scanner dan pas net geinstalleerd is en er nog niets mee gedaan is. Als ik de scanner opstart waarbij de zaak direct vastloopt zie ik in de programmalijst slechts 1 programmanaam die met hp begint. Moeten dit er niet meer zijn? Heeft iemand een oplossing. Ik ben door m'n ideeen heen. Evert
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...