Ga naar inhoud

pcmcia isdn kaart doet het niet


Aanbevolen berichten

ik heb op mijn laptop een isdn pcmcia 128K twister speedemon kaart. en die deed het prima alleen heb ik nu laatst mijn laptop opnieuw geinstalleerd en de drivers voor die isdn kaart gedownload op een andere pc en op floppy gezet. op de laptop geopend en uitgepakt. via systeem in configuratiescherm bij apparaatbeheer die kaart geselecteer en toen stuurprogramma bijwerken gedaan. nou toen had ik de map waar ik de drivers in had gezet geselecteerd en geopend alleen windows zegt dat er geen stuurprogramma gegevens in die map staan. er staat ook geen setup of .exe bestand of wat dan ook alleen wat .dll en .sys en .ini enzo maar 8het lukte me niet om die drivers erin te zetten. ook niet met rechter muisknop op één van de ini bestanden en dan installeren. maar dan gebeurt er niks. dus wie o wie kan mij helpen. mijn e mail is thierrydebakker@hotmail.com
Link naar reactie
als onbekende hardware daarna zoekt hij automatisch naar de drivers maar die vind hij niet en klik ik op selecteer een driver nou dan staat mijn kaart er niet tussen en klik ik op diskette en plaats ik de diskkette met die gedownloadde drivers uitgepakt dan he. maar verder is het weer hetzelfde liedje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...