Ga naar inhoud

Driveletters veranderen


Aanbevolen berichten

Hoi, Op één of andere manier heb ik het voor mekaar gekregen dat ik volgende indeling heb op mijn PC :cry: C - besturingssysteem (WinXP) D - CD-RW E - DATA 1 F - DATA 2 G - CDROM Mijn PC bevat 1 enkele harde schijf. Ik wens echter dat de [b:8a3a5e544a]CDRW[/b:8a3a5e544a] de [color=red:8a3a5e544a][b:8a3a5e544a]F [/b:8a3a5e544a][/color:8a3a5e544a]aanduiding krijgt. Hoe krijg ik dat voor mekaar? Alvast bedankt voor de hulp! Myrom
Link naar reactie
[quote:7fe6e0c983="Myrom"]Hoi, Op één of andere manier heb ik het voor mekaar gekregen dat ik volgende indeling heb op mijn PC :cry: C - besturingssysteem (WinXP) D - CD-RW E - DATA 1 F - DATA 2 G - CDROM Mijn PC bevat 1 enkele harde schijf. Ik wens echter dat de [b:7fe6e0c983]CDRW[/b:7fe6e0c983] de [color=red:7fe6e0c983][b:7fe6e0c983]F [/b:7fe6e0c983][/color:7fe6e0c983]aanduiding krijgt. Hoe krijg ik dat voor mekaar? Alvast bedankt voor de hulp! Myrom[/quote:7fe6e0c983] Ik zit nu niet achter mijn XP PC maar achter de W98SE PC van mijn ouders dus moet ik het even uit mijn hoofd doen, moeilijk :oops: Deze Computer -> Rechtermuisklik en dan Manage(?) -> dan krijg je alle schijven en kun je met een rechtermuisklik in de rechter velden de drive-letters veranderen. Wie het beter weet vul me maar aan. :wink: :roll:
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...