Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

:( Een familie lid, waarvoor ik soms de helpdesk ben, is zelf bezig geweest. Heeft de HD geformatteerd ( stel je voor, in een (slecht) draaiende windows!). Nu start ie niet meer op.Ook niet met een opstartdiskette. Hij wil een andere diskette en een druk op een toets. M'n hele verzameling opstart disks al geprobeert, maar zonder succes ( met zou ik nu niet hier zijn !). In de Bios staat de mogelijkheid om van CD te starten, dan zou ie toch de windows cd moeten slikken. Nee dus. Het lampje van A drive blijf branden. W i e w e e t , w a t i k n o g k a n p r o b e r e n ? ? BertP
Link naar reactie
Wanneer het lampje van de A:\ drive blijft branden (en dan bedoel ik nonstop) lijkt het wel of de flatcable verkeerd om zit (rode rand aan de verkeerde kant). Heeft die persoon daar ook iets in veranderd/gerommeld? Als je in de bios aangeeft dat ie als eerste moet booten vanaf de cdrom en je stopt een windows oem cd erin dan moet ie normaal hiervan starten (weet niet of een upgrade of volledige versie van de windows cd's ook bootable zijn). Kijk eerst de kabel dus na, anders de bios instelling ivm het starten vanaf cd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...