Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal. Ik heb net een nieuwe pc. Alles werkt naar behoren, alleen is er iets met de gamepoort. Ik heb een Trustmaster Modena stuurtje. De software is correct geinstalleerd, en fysiek zit hij goed aangesloten. Maar als ik naar de spel aparaten kijk, zeg hij dat ie niet verbonden is. Wat kan er aan de hand zijn? Op de oude pc werkte het wel.
Link naar reactie
Hoi Eddy. Ik heb de optie in de bios gezien, maar hij staat op enable adress 201. De optie 209 heb ik nog maar s geprobeerd, maar ik krijg hem niet ok. De gamepoort zit op een onboard geluids kaart. Het stuur kan niet stuk zijn, dus ben ik bang dat de poort brak is. Dit zal wel onder de garantie vallen, maar dan ben ik hem weer een tijdje kwijt. Dus ik denk dat ik maar voor een paar euro een gamekaartje haal. Allemaal vast bedankt.
Link naar reactie
Is het een onboard game-port dan? Als dat niet zo is kun je natuurlijk de geluidskaart waar 'ie op zit eruit halen en terugbrengen... Daarnaast is het natuurlijk zonde om een PCI poort hieraan te besteden. De bestaande game-poort zou toch aan de praat te krijgen moeten zijn... Lijkt me echt een software probleem. Verwijder de poort eens in apparaatbeheer en reboot windows dan. En heb je de nieuwste drivers al geprobeerd?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...