Ga naar inhoud

Kraak commentaar op deze set


Aanbevolen berichten

Even bij mycom zitten kijken. Ik kwam tot de volgende set: Asus A7v266-C 5xpci AGP4x audio AMD Athlon XP 1800+ skt A. Coolermaster AMD skt A / FCPGA 256MB DDR-SDRAM PC2100 XFX GF2 MX400/T 64 MB AGP WESTERN DIGITAL 60 GB 5400 prm harde schijf logitech deluxe access keyboard logitech pilot+ ps/2 oem mycom miditower 300watt atx mycom ms windows xp nl pioneer dvd 16x40 oem etech ambient pci 56k intern creative labs live! 5.1 geluidskaart mycom ms works 6.0 nl ne2000 utp pci 10/100mbit diskdrive 1,44 mb 3,5 inch mousemat Totaal 1008 euro
Link naar reactie
Bij Mycom verkopen ze alleen Asus en Aopen, geen Epox als ik het goed zag. Overigens is dit Asusbord daar 103 euro, ik weet niet wat je over het algemeen voor een Epox betaalt, maar is dat echt zoveel minder? Zelf ben ik erg tevreden over mijn Asus moederboard :-) Ik zou er dus idd een snellere HD in doen, dit scheelt in prijs toch niet veel (13 euro). Als je grafisch stevige spellen wilt spelen zou ik iets meer investeren in een wat zwaardere grafische kaart.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...