Ga naar inhoud

Aanschaf nieuwe krachtige multimedia pc


Aanbevolen berichten

Dag allen, Ik mag binnenkort bovenstaande pc aanschaffen. Ik mag tot ongeveer € 3.500,00 (incl. BTW) uitgeven. Ik wil graag geadviseerd worden over configuratie, merk of zelf samengesteld, monitor (lcd of anders), etc. Belangrijk voor mij is: goed beeld, goed geluid en snelheid. Bij voorbaat dank, Joeb
Link naar reactie
Nou, voor dat bedrag kun je een leuke computer kopen. Dus snelheid en multimedia staan boven aan? Ik zou hem dan zelf samenstellen. Processor: AMD XP 2200+ of Pentium 4-2.53GHz Geheugen: 512 MB pc333 of pc400 Videokaart: GeForce 4 Ti4600 Geluidskaart: Soundblaster Audigy Platinum Ex Moederbord: ...hangt van je processor af. Behuizing: ...met 300-350 watt voeding. Toetsenbord: Logitech cordless desktop optical Brander: LiteOn 48x12x48 DVD-ROM: 16/48x Hard disk:...ATA 133 / 7200 RPM /80GB Monitor: 17 inch TFT Nou, dit is een flinke multimedia PC. Ik wou dat ik dat kon besteden aan een computer.
Link naar reactie
http://www.eynstein.nl/Systemen.php?ID=91907 En dan ipv 1 HD, 2 Hd's in een RAID config. bv 2x IBM 40Gb 7200rpm 120GXP (of groter :D ) De videokaart kan ook wel een stapje sneller, speel je veel games de ti-4600 is beeld kwaliteit het belangrijkst en af en toe een game een matrox Parhelia. En dan een LG 915FT Plus 19" monitor of een 17" tft :D dus dat systeem met 2x 80GB IBM ipv 1 maxtor een 128 mb Matrox Parhelia ipv een ti-4200 en een 19" LG = 2550 Euro. En hou je niet van al dat kermis, kan het zelfde systeem natuurlijk zonder al die lampen en raam aan de zijkant, wordt ie alleen iets goedkoper van. ;) Hoe je geld over voor een 2de monitor, altijd handig. man voor dat geld wist ik het wel, had ik een zwart monster onder mijn buro staan :D
Link naar reactie
[quote:41509dbfa2="Joeb"]Hallo, Bedankt voor de snelle reacties. Alle adviezen zal ik ter harte nemen. Duidelijk is wel geworden dat een samengesteld systeem jullie voorkeur geniet boven bijvoorbeeld a-merken als Compaq, Dell, HP, etc. Joeb[/quote:41509dbfa2] Zonder meer. In die pc's van A-merken heb je weinig tot geen inbreng op de gebruikte componenten. En als je later wil uitbreiden kun je voor problemen komen te staan door een afwijkend maatvoering. Ga eens praten bij een goede pc-winkel in de buurt en laat je adviseren. (noem niet meteen je prijs). Ga zo kijken bij 2 of 3 winkels en vergelijk de verschillende configuraties welke ze aanbieden. Desnoods vraag je ons nog een keer om advies. Online bestellen kan natuurlijk ook, kun je nog meer winkels verglijken. (maar zo'n pc als ik hierboven link vind je verder nergens hoor ;) )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...