Ga naar inhoud

HP 720 printer problemen!


Aanbevolen berichten

Na mijn PC verplaatst te hebben en alles weer aangesloten te hebben kom ik tot de ontdekking dat de printer niet meer print. Configuratie Win98 / Compaq 5861 / HP deskjet720 LPT1 [b:b01e7cfb5a]Volgende acties zijn ondernomen[/b:b01e7cfb5a]: 1 kabel vervangen, geen verschil 2 driver opnieuw geinstalleerd, geeft de melding dat er geen printer te vinden is op LPT poort; 3 Printer incl. kabel aangesloten op andere PC==> printer werkt! 4 Alle sporen van de printer verwijderd uit de registry en driver opnieuw geinstalleerd, geen effect 5 Andere (oude) printer aangesloten op LPT, printer werkt 6 Bidirectionele communicatie ingeschakeld in de BIOS, geen effect 7 Bidirectionele communicatie uitgeschakeld via HP software, geen effect 8 Aanschaf nieuwe...... Het verschijnsel ook al op de HP site gevonden, helaas zonder oplossing. Ik weet het niet meer........graag enkele suggesties om de frustraties ... Bedankt alvast voor eventuele suggesties!
Link naar reactie
Een tijdje terug met een HP710C en HP720C vergelijkbare problemen gehad. De eerste printer was van een kennis van mij, de tweede had ik gekocht op 30 april ... Rond die tijd waren mijn computers niet in optimale vorm (vanwege defecte HD), maar uiteindelijk heb ik de boel werkend gekregen. Schoonmaken contacten printerkop e.d. Frappant detail was dat een printer op een oudere kabel (met beperkte bedrading) in eerste instantie wel leek te werken en op goede printer kabel (met volledige bedrading) niet. Nu werkt de boel gewoon op dezelfde goede nieuwe kabel die ik gewoon al had. Ik had dus ook de printerpoort in een tussenfase teruggeschakeld naar SPP, op zich werkt de HP printer dan nog wel, alleen 1-richting. Maarre nu staat die gewoon weer op ECP of ECP/EPP ingesteld. Het is wel zo dat alle probleem computers (inclusief van die kennis), uiteindelijk van een verse Windows installatie zijn voorzien. Dus ik vermoed, dat in mijn geval, dat door een samenloop van omstandigheden de boel in de soep is gelopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...