Ga naar inhoud

medion autoradio met mp3


Aanbevolen berichten

Ik heb de reacties uit Duitsland gelezen en was toch van mening om zo'n Medion Autoradio met mp3 speler aan te schaffen. Niet goed geld terug, dus ik vanmorgen ca 9.30 naar de stad. ik heb 3 aldi's bezogt en bij alle drie uitverkocht. Dus ik kan jullie niet vertellen hoe deze autoradio werkt want ze zijn er al niet meer. :cry:
Link naar reactie
de radio komt bij onze oosterburen vandaan. www.medion.de Ze leveran al jaren prima spul voor een goede prijs (jesus ik lijk wel een verkoper) BTW ik heb dus een ALDI scanner, gebruik ALDI CD-R's e.t.c alles werkt en zelfs de scanner die echt belachelijk goedkoop was leverd een goede kwaliteit. Dit laatse wil en moet ik zeker onderboouwen: Ik werk in de grafische industrie: (lekker boeiend) Op mijn werk staan meerdere scanners (van c.a. 80.000 - 120.000 guldentjes) de kwaliteit is perfect. Ok ik ben geen lithograaf (volgens de oude garde) maar als ik de scans zie van mijn klote scannertje (a 139 guldentjes) en die vergelijk met die van c.a. een ton (100.000) dan moet ik heel hard lachen. OK de echte kwaliteit van de Highend is beter maar voor jan en alleman is mijn Aldi scanner een prima scannertje. Voor de CD's idem, een vriend van mij heeft een Aldi PC (sonder klachten) Dus, Aldi heeft een prima inkoop en een goede verkoop BTW ook met eventuele klachten en storingen zijnze bijde Aldi niet moeilijk (weer dat verkopers gevoel) Greetz Mike
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...