Ga naar inhoud

Hoeveel Euro voor "oude" pc ??


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
nou dan weet ik niet wat ik verkeerd doe, heb mn ''ouwe'' pc al eens op marktplaats.nl gezet, en de max die er daar voor gegeven werd was 200 euro. En dan heb ik een Duron 800 mhz met Maxtor 40 GB HD 7200 RPM, 512 MB ram, Sis 3dcardje, 52X cdrom, maar ook exclusief monitor. dus als een pentium 350 mhz in jullie ogen al 150/175 euro waard is, dan is die van mij ook wel wat meer waard als 200 of niet?? wat zou ik er nou nog voor kunnen vragen dan??
Link naar reactie
[quote:7132f752b1="Mystery1"]Hoeveel Euro mag er gevraagd worden voor het volgende systeem ? Pentium 2 350 Mhz 128 mb geheugen 20 gb 7200 harde schijf 48 speed cd rom geluidsboxen ZONDER monitor Thanx Mystery[/quote:7132f752b1] Demonteer de PC, verkoop de onderdelen los. 48 speed........ 40 euro 20 gb HDD...... 30 euro 128 mb (PC 100??= gewild!)....35 euro geluidsboxen: standaard 10 euro, beetje geluid er in 25 euro PC kast met voeding/bekabeling.....25 euro Moederbord met processor.....25 euro Dan heb je nog: Videokaart.........15 euro mits redelijk (4Mb 3D) Geluidskaart.......10 euro mits PCI Totaal zit je dan tussen de 175 - 215 euro Er zullen wel meningverschillen zijn over de prijzen, ach laat ze maar. :lol:
Link naar reactie
[quote:ca43d91f7b="Stuntpiloot"]Een mooie vuistregel voor oude PC's is 1 gulden..eh nu dus 45 eurocent per MHz, voor compleet standaard systeem. Met eventueel extra's voor 17"monitor en "extra onderelen zoals brander, DVD of groter HD etc.[/quote:ca43d91f7b] leuk, maar dat wil natuurlijk niet he, ik heb een Athlon XP 1800 te koop, maar het maximale dat ik er voor kan krijgen is momenteel 450 euro ofzo, en als ik het zou omrekenen naar jouw ''tarief'' dan hoor ik er al 688 euro voor te krijgen, terwijl er ook zat extras bijzitten zoals 40 gig HD 7200 RPM CDbrander, Geforce III.. en ik zou ook nooit 688 euro betalen voor een gebruikt systeem met deze specs. maar wel leuk bedacht :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...