Ga naar inhoud

Modem verbindt maar met 33k


Aanbevolen berichten

Ik heb net een nieuw modem geinstalleerd (E-Tech 56k Motorola SM56 chipset), maar nu verbindt ie maar met 33k. Ik heb al vanalles geprobeerd (andere kabel, andere drivers), maar hij doet het nog steeds niet. Wel is ie redelijk lang bezig met inbellen, want hij probeert het een aantal keer opnieuw. Wie kan mij helpen??
Link naar reactie
doe je aanmelden bij netwerk e.d.? in je dail-up moet bijna alles uitstaan, ff uit mijn hoofd alleen tcp/ip moet je aanvinken. Klinkt meer als een probleem bij je profider, check daar eens voor een FAQ met de juiste instellingen? en mocht dat nog gelijk zijn, kijk eens bij de eigenschappen van je modem, of je daar iets vreemds tegenkomt.
Link naar reactie
[quote:863fc511f2="hjs"]doe je aanmelden bij netwerk e.d.? in je dail-up moet bijna alles uitstaan, ff uit mijn hoofd alleen tcp/ip moet je aanvinken. Klinkt meer als een probleem bij je profider, check daar eens voor een FAQ met de juiste instellingen? .[/quote:863fc511f2] IDD check bij je provider. Jouw modem doet bij het verbinden een zgn hardware handshake met de modem vd provider. Ze gaan net zolang door tot ze tegen elkaar zeggen : nu kunnen we praten. waarschijnlijk is jouw merk-type modem nog onbekend bij hun of zo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...