Ga naar inhoud

Advies gevraagd


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ik weet niet of deze vraag hierin past, maar stel hem toch wel even. Mijn zoon en ik zijn op zoek naar een computer, en kwamen een reclamepagina in de ComputerTotaal van Juli/Augustus tegen, namelijk Griston. Nu hebben we gekeken op hun site, en ze lijken wel voordelige systemen te hebben. Ons was een P4-systeem voor 769 Euro opgevallen (zonder monitor), en dit leek ons wel wat. Nu mijn vraag: Is het wel verstandig om zoiets online te kopen, en zijn er soms dingen waar ik op moet letten? Zoiets heb ik nog nooit gedaan, en weet dus niet of ik verstandig bezig ben. Wie kan mij soms wat advies geven? Voor degenen die details willen weten, dit systeem staat op de site onder de naam P4 Bussiness pc. (www.griston.nl) Alvast bedankt.
Link naar reactie
:o gistron.com Processor P4 1,6GHz Socket 478 tray Moederbord MS-845E MAX Socket 478 Geheugen 256MB DDR-RAM/266 PC2100, 184pin, CL2,5 Videokaart GeForce2MX-400 64MB retail Harddisk WD400AD (40,0GB / 5400rpm) CD-Rom 52x - CDR-852xB bulk Diskdrive Floppy 3,5" 1,44MB Kast Midi-Tower W400, 300W Toetsenbord G83-13000LCAUS Muis Ami Mouse 250S Optical Speakerset Creative Labs SBS 35 retail :lol:
Link naar reactie
[quote:11363b0874="jhde"]Hoi allemaal, Ik weet niet of deze vraag hierin past, maar stel hem toch wel even. Mijn zoon en ik zijn op zoek naar een computer, en kwamen een reclamepagina in de ComputerTotaal van Juli/Augustus tegen, namelijk Griston. Nu hebben we gekeken op hun site, en ze lijken wel voordelige systemen te hebben. Ons was een P4-systeem voor 769 Euro opgevallen (zonder monitor), en dit leek ons wel wat. Nu mijn vraag: Is het wel verstandig om zoiets online te kopen, en zijn er soms dingen waar ik op moet letten? Zoiets heb ik nog nooit gedaan, en weet dus niet of ik verstandig bezig ben. Wie kan mij soms wat advies geven? Voor degenen die details willen weten, dit systeem staat op de site onder de naam P4 Bussiness pc. (www.griston.nl) Alvast bedankt.[/quote:11363b0874] Ik zelf heb meerdere malen dingen online besteld en tot nu toe nog nooit problemen gehad. kijk gewoon eventjes op deze pagina : [url]http://www.tweakers.net/shopsurvey.dsp?Order=alfa[/url]
Link naar reactie
Zelf heb ik nog nooit problemen gehad met online bestellen. Waar ik persoonlijk rekening mee houdt als ik iets bestel met garantie erop, dat ik probeer om het niet al te ver weg te bestellen, dus niet bij een bedrijf aan de andere kant van het land. Mocht er wat mee zijn, hoef je niet honderden kilometers te rijden (+ dokken). Maar dat is persoonlijk... Evenals het niet betalen met een creditcard, waar je toch regelmatig van hoort dat er mee gefraudeerd wordt. Wellicht zijn er anderen die daar anders over denken....
Link naar reactie
Ik bestel mijn spullen ook altijd online. Nog geen problemen mee gehad. Wat zijn jullie van plan met de pc te doen? De pc voldoet voor de meeste dingen, maar spellen (wat denk ik je zoon wel leuk zal vinden) is hij iets minder geschikt, de videokaart is dan te traag. Kijkende bij Gistron zou ik gaan voor de Gamers PC (Snellere CPU, snellere HD, goedkoper) * ipv van de GF2mx een GF4mx videokaart. (100 euro, niet alleen nuttig voor games, het 2d beeld van een gf4 is veel beter dan die van een GF2) * voor 20,99 Euro zit er ook nog een XP 1800+ * Voor 19 euro een dvd speler ipv de CDrom * En dan de LG 17" CRT FT-795P Flatron monitor erbij voor een zeer goed beeld. :P Totaal ben je dan 1075 Euro kwijt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...