Ga naar inhoud

Geen apestaartje op mijn nieuwe toetsenbord.


Aanbevolen berichten

Hallo, Gisteren een nieuwe toetsenbord gekocht, de Microsoft Office Keyboard. En gisteren ook gelijk een schone installatie gedaan van Windows XP. Maar nu het grote probleem. Een paar toetscombinatie kloppen van geen kant. Bijv. de apestaartje kan ik niet vinden. Nee, er is niks met mijn ogen. Ik weet dat ik SHIFT en 2 moet drukken om een apestaartje te krijgen, maar ik krijg echter """" Ook de vraagteken krijgt ik niet te zien. Normaal gesproken moet je SHIFT en / drukken om een vraagteken te krijgen, maar nu krijgt ik dit ==== Let wel, er is niks mis met de indeling van de toetsenbord zelf. Alle nummers, letters, vraagteken en uitroepteken staan op de plekken die op alle toetsenborden staan. Het is dat ik die tekens niet meer terug zie als ik iets tikt in Windows zoals in Outlook Express of Word. Hoe moet ik dit oplossen... Alvast bedankt.
Link naar reactie
[quote:510ac96c3d="pdexie"]Je kunt volgens mij gewoon nederlands standaard selecteren en bij eigenschappen vs internationaal. Geeft zelfde resultaat[/quote:510ac96c3d] Klopt. Heb ook gewoon op invoertaal Nederlands en type toetsenbord vs int. Als je dan ook nog alle andere verwijderd heb je onderin bij de prullebak/werkbalk ook geen icoon meer staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...