Ga naar inhoud

PROBLEMEN MET SPEL


Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen Ik heb Rollercoaster Tycoon geinstalleerd en nu kan ik het spel wel spelen ik kan een spel opslaan maar wil ik een opgeslagen spel openen dan klapt hij er in een keer uit. Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd maar dit helpt ook niet. Ik gebruik Windows XP Prof. Mijn zoon gebruikt Windows ME hier draait het spel naar behoren, heb zelf windows me geinstalleerd maar bij doet zich het zelfde probleem voor als hierboven beschreven. Weet iemand een oplossing of waar dit aan kan liggen. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: [/b]
Link naar reactie
[quote:ac0e52ee94="snuitje"]Ik heb Rollercoaster Tycoon geinstalleerd en nu kan ik het spel wel spelen ik kan een spel opslaan maar wil ik een opgeslagen spel openen dan klapt hij er in een keer uit. [/quote:ac0e52ee94] Heb je de "Latest bug-fix patches" al geïnstalleerd? :) http://www.rollercoastertycoon.com/test/downloads/patches.html Het advies van Spidernet kun je beter niet opvolgen, indien nodig kan dit topic door één van de moderators worden verplaatst. :wink:
Link naar reactie
[quote:9507a78d9b="jolo"]Het advies van Spidernet kun je beter niet opvolgen, indien nodig kan dit topic door één van de moderators worden verplaatst. :wink:[/quote:9507a78d9b] dit slaat echt nergens op, die topic hoort hier gewoon niet, dit is HARDWARE. Je kan zelf toch ook wel bedenken dat windows of rollercoaster tycoon geen hardware zijn! :x
Link naar reactie
[quote:7e26c8ab48="jolo"]Het belangrijkste doel van het Computer Totaal Forum is dat computergebruikers elkaar helpen. :) Zelfs als een topic in een verkeerd (deel) forum is gepost. De beoordeling daarvan laat ik volledig over aan de moderators. :wink:[/quote:7e26c8ab48] Ja, en als we allemaal een probleem zo maar ergens posten, wordt het een puinhoop hier. Dus Mod. verplaats A.U.B.
Link naar reactie
[quote:baba0b2f34="Martijn Verstappen"] Wees dan zo slim om te melden of Jojo's oplossing werkt...[/quote:baba0b2f34] Martijn Verstappen, mijn naam is jo[color=blue:baba0b2f34]l[/color:baba0b2f34]o. :wink: Snuitje, als de "Latest bug-fix patches" niet werken probeer dan Wizard Programmacompatibiliteit. :) Op deze topic eveneens een Rollercoaster Tycoon en Windows XP probleem. http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=56882&highlight=rollercoaster+tycoon
Link naar reactie
[quote:727e9136b7="snuitje"]ook wizard programmacompatibiliteit helpt niet ben radeloos[/quote:727e9136b7] Zelfs op http://www.comcol.nl//bestel/sivw_e.hts#4823f waar RollerCoaster Tycoon - Best of Infogrames pas is binnen gekomen, wordt alleen Windows 95 en Windows 98 genoemd. Waarschijnlijk is dat spel (nog) niet compatible met Windows Me en Windows XP. Ik kan je helaas niet verder helpen. :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...