Ga naar inhoud

Demonteren HP 710C printer


Aanbevolen berichten

Weet iemand hoe ik een HP 710 printer uit elkaar kan halen (de omkasting eraf halen dus)? Er zit waarschijnlijk ergens iets los maar ik kan er niet bij. Ik kom niet verder dan de 2 schroeven bovenop en dan begint de boel wel wat losser te zitten maar verder zijn er geen schroeven te vinden. Ik heb al heel wat dingen in mijn leven uit elkaar gehaald maar dit apparaat verbergt ongekende geheimen.
Link naar reactie
[quote:9bfaf49625="boshond"]Ik had het kunnen weten. Ik had het er natuurlijk bij moeten zetten dat ik de voorkeur voor een niet destructieve wijze van onderzoek had. Zucht..... :( :( :( Hoe moet het nou met dit forum?[/quote:9bfaf49625]is het geen click system of zo/kijk ook eff bij je andere topic :lol: :lol:
Link naar reactie
Tijd om Plextor even op Valium te zetten, gaat een beetje hard tekeer :lol: :lol: :P :P . Wat je vraag betreft, het uit mekaar halen van zo'n HP printer vraagt wel enig geduld, en hier heeft Plextor gelijk, gans het spul is inelkaar geklikt. Even alles goed bekijken, en wringen en trekken waar je een naad ziet. Voel je ergens te veel weerstand, niet forceren en op een andere plaats proberen. Eddy
Link naar reactie
Ik ben zelf nooit verder gekomen dan de voorkant en zijkantjes. De achterzijde zat nog ergens aan vastgeklemd en ik kon zo snel niet ontdekken hoe. Het loshalen van de achterzijde was ook niet nodig, want ik had de boosdoener (een stukje papier) al gevonden en ik kon dat ook verwijderen. Daarna was de printer weer okay. Wees heel voorzichtig. Rechts gaat iets makkelijker dan links. Van achteren voorzicht wrikken kun je voorzichtig naar voren werken om de zijkantjes los te maken, maar let heel goed op de klemmetjes.
Link naar reactie
Nou, tis gelukt, zonder blijvende schade. Eerst alle losse kleppies eraf, daarna bovenkant er tussenuit wurmen en daarna vanaf de onderkant aan de voor- en achterkant de boel en beetje ontgrendelen, beetje wrikken en draaien en de boel komt los. Ik kan me niet voortellen dat HP van zijn klanten houdt..... Iedereen bedankt voor zijn/haar reakties.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...