Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

De draytek vigor 2200E in kombinatie met kabel? Dat klinkt hoogst interessant voor mij, omdat ik hiervoor het grootste interesse had! mij werd echter verteld dat hij alleen geschikt zou zijn voor mxtream (adsl)..... zou je wat meer info kunnen geven? geen problemen? Die van unex ziet er ook wel interessant uit omdat hij wireless is, wat waren de kosten en verder geen problemen?
Link naar reactie
[quote:350f9cb273="micky.g"]De draytek vigor 2200E in kombinatie met kabel? Dat klinkt hoogst interessant voor mij, omdat ik hiervoor het grootste interesse had! mij werd echter verteld dat hij alleen geschikt zou zijn voor mxtream (adsl)..... zou je wat meer info kunnen geven? geen problemen? Die van unex ziet er ook wel interessant uit omdat hij wireless is, wat waren de kosten en verder geen problemen?[/quote:350f9cb273] FF een aanvulling, die van mij is niet draadloos. Ik heb de Iso 50p en kostte in de aanbieding bij Powerline Zoetermeer €129,-. En zoals ik al zei geen problemen. Kwestie van installeren met duidelijke Nederlandse handleiding en aanmelden, klein kind kan de was doen.
Link naar reactie
Draytek 2200E is geschikt voor MXStream en kabel. Hij kan een Mac-adres faken, zodat je geen problemen hebt met een eventueel vastgesteld Mac-adres bij de kabelboer en werkt verder heel prettig. Tja, wat moet ik er meer over vertellen, binnen tien minuten is alles geïnstalleerd en werkend.
Link naar reactie
Voor de ADSL gebruik ik deze, werkt zeer gebruiksvriendelijk, moet volgens E-tech ook geschikt zijn voor de kabel en misschien wel het belangrijkste, hij kost maar EURO 119,- E-tech ADSL / Kabel Router Geschikt voor alle MXStream, BabyXL ADSL en alle kabelexploitanten. Zeer eenvoudig te installeren en zeer veel mogelijkheden. Ingebouwde 10/100Mbps switch met 4 poorten en ingebouwde DHCP-server. www.e-tech.nu
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...