Ga naar inhoud

800 mb branden lukt niet!


Aanbevolen berichten

Ik heb 800 mb cd-tjes gekocht, maar het branden lukt niet. Ik gebruik Nero 5.5.2.8. Als ik wil gaan branden geeft Nero aan dat de CD-rom niet groot genoeg is, ik heb gebeld met de winkel waar ik ze gekocht heb en zij zeggen dat ik in Nero moet aangeven dat ik wil overburnen. Dit heb ik geprobeerd maar hij geeft nog steeds aan dat het CD-rom niet groot genoeg is! :x :x :x
Link naar reactie
In nero moet je ook aangeven (zoeken bij advanced opties ofzo) tot hoever hij moet gaan. Zou de waarschuwing van Neo ook goed lezen, als je brander fysiek niet verder kan dan 800 Mb en je gaat het toch forceren dan heb je een kans dat je brander overlijdt. Zou tevens wel meer info meegeven, anders wordt het gissen. Gebruik ook de zoekfunctie, laatstelijk was er ook iemand met zo een vraag Hoeveel data probeer je op de 800 mb te branden ? 900 Mb ?
Link naar reactie
[quote:d6b50386c2="jdlhaye"]Ik heb 800 mb cd-tjes gekocht, maar het branden lukt niet. Ik gebruik Nero 5.5.2.8. Als ik wil gaan branden geeft Nero aan dat de CD-rom niet groot genoeg is, ik heb gebeld met de winkel waar ik ze gekocht heb en zij zeggen dat ik in Nero moet aangeven dat ik wil overburnen. Dit heb ik geprobeerd maar hij geeft nog steeds aan dat het CD-rom niet groot genoeg is! :x :x :x[/quote:d6b50386c2]Ik gebruik Nero 5.5.2.8. is dat niet 5582?. ik denk dat je brander geen 800mb kan fikken is dat 90 min cd
Link naar reactie
[quote:bc62094426="jdlhaye"]Ja, dat is ongevveer 90 min. Ik heb zelf ook al zitten denken dat mijn brander het niet aan kan, dus ik ben al op zoek naar een nieuwe brander. Weet iemand toevallig of Lite-On goed is en ik hiermee kan overburnen.[/quote:bc62094426] Zoek een review op Internet. Ik dacht het wel. Hij brandt in elk geval 80 minuten zondermeer. (ik heb een 24 speed) Hoever ie over 80 min kan weet ik niet. een andere waar ik laatst wel een review van las is de Plextor 40x12x40a
Link naar reactie
Zowel je BRANDER, BRANDPROGRAMMA als CDR moeten overburning ondersteunen. Hier nog 2 handige adressen: CD-R capaciteit: http://www.feurio.net/Rohling.php3 Capaciteit Recorder: http://www.feurio.com/English/Writerdb/frame_list_actual_ide.html Alle bekende brandprogramma's (behalve ECDC5) ondersteunen overburning.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...