Ga naar inhoud

Philips cdbrander... Goed?


Aanbevolen berichten

Eind vorig jaar heb ik een philips 16x10 brander gekocht. In het begin werkte het ding goed, maar na een maandje of 2, 3 kreeg ik problemen met het ding. Hij brande volgens EZCD Creator 5 foutloos, maar wanneer ik daarna bepaalde bestanden op de gebrande cd wilde lezen kon mn cdromspeler het medium niet meer lezen. Heb hem toen dus maar teruggebracht naar de winkel en kreeg een vervangend exemplaar (opnieuw een Philips). Vanochtend kwam ik er echter achter dat ik nu weer dezelfde problemen heb als toen :roll: Ik baal er behoorlijk van en kan dus nu wel zeggen dat ik slechte ervaringen heb met philips branders :evil: Nu vroeg ik mij af of er meer mensen zijn die problemen hebben (gehad) met philips branders. Wat is jullie mening over deze branders in het algemeen?
Link naar reactie
Plextor, Lampen ok, maar TV is ook kl*te. In mijn familie zijn er verschillende die al na 2-3 jaar de geest geven. Heb zelf een onbekend merk en die doet het nu al zo'n 16 jaar zonder problemen en een prima beeld. Alleen de schakelaar ging kapot. Knippertje ertussen en draaien maar weer! :D Wim.
Link naar reactie
Altijd maar weer dat gezeur over defecte philips branders. Zelf ben ik nog altijd in m'n nopjes over mijn CDD3610 uit '98. Je kunt er alles mee kopieeren, geen enkele beveiliging hebben we problemen mee, verder zijn er heeeeeeel veel cdr's mee gebrand en nooit problemen. Verder moet je bedenken dat wel 40% van de branders die je kunt krijgen op Philips technieken gebasseerd zijn ! In het begin was dit nog veel meer maar ach ja.... Ben heel veel mensen tegengekomen met problemen met hun brander. In 90% van deze gevallen lag het echter aan zichzelf ! Gewoon te weinig kennis van zaken en dan maar zeggen dat'ie stuk is ! Als ik jou post zo lees, dat van het niet kunnen lezen van de cdr in de cdrom speler, kun je hem in je brander wel lezen ? Zo, ja wees er zeker van dat je wel in mode1 brand en de cdr afsluit na een sessie, jouw probleem lijkt me namelijk puur software matig.
Link naar reactie
[quote:2d7f94bd60="Pinky & The Brain"]Verder moet je bedenken dat wel 40% van de branders die je kunt krijgen op Philips technieken gebasseerd zijn ![/quote:2d7f94bd60] Klopt. Ik weet toevallig dat de 9000+ serie van HP op Philips gebasseed was. Heb zelf een 9100+ gehad, die het na een jaar al begaf. Wij hebben trouwens ook een oude TV van Philips(Aristona) en is al +-18 jaar oud. Staat nog 'Color' en 'Stereo' op. :lol: Voor de rest zuigt Philips idd behoorlijk. Gr Ruud
Link naar reactie
[quote:5b0dbd6d4f="Pinky & The Brain"] Ben heel veel mensen tegengekomen met problemen met hun brander. In 90% van deze gevallen lag het echter aan zichzelf ! Gewoon te weinig kennis van zaken en dan maar zeggen dat'ie stuk is ! Als ik jou post zo lees, dat van het niet kunnen lezen van de cdr in de cdrom speler, kun je hem in je brander wel lezen ? Zo, ja wees er zeker van dat je wel in mode1 brand en de cdr afsluit na een sessie, jouw probleem lijkt me namelijk puur software matig.[/quote:5b0dbd6d4f] Nou volgens mij ligt het dus niet aan mij dat ie niet goed werkt. Als ik een gebrand cdtje probeer te lezen in de brander zelf krijg ik nl ook de problemen die ik heb als ik m in de cdrom speler doe. En verder sluit ik cdtjes altijd af en gebruik ik nooit multisessie. Ik zal vanavond weer es mn oude HP 4x2x brander inbouwen, kijken of ik daarmee dezelfde problemen heb...
Link naar reactie
[quote:63a60ad7ce]welke wielrenner wordt "de das" genoemd?[/quote:63a60ad7ce] Hinault wordt "le blaireau" genoemd, wat zowel scheerkwast als das betekent. "Scheerkwast" vanwege de dasseharen die ervor gebruikt werden (en worden in de dure exemplaren). Hinault werd dus "de scheerkwast" genoemd, omdat zijn haren als een scheerkwast op zijn hoofd zaten door die rare zweetband van hem. EN DUS NIET DE "DAS"!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...