anoniem Geplaatst: 26 juni 2002 Delen Geplaatst: 26 juni 2002 Hoe kan ik deze weer aan de praat krijgen. Dit is de foutmelding >>>kan de opdracht niet uitvoeren door een I/O conflict. Ik zie nogthans geen conflicten in het apparaatbeheer van het systeem. En nog net de nieuwste drivers van de iomega website afgehaald. os=windowsXP pro Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 juni 2002 Rechtsklikken op de LPT-poort in de Apparaatbeheer. Dan tabblad Poortinstellingen selekteren Zoeken naar oude plug en play apparaten aanvinken. In principe ben je dan de software van iomega niet nodig Peter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2002 [quote:923c606bac="Krekel"]Rechtsklikken op de LPT-poort in de Apparaatbeheer. Dan tabblad Poortinstellingen selekteren Zoeken naar oude plug en play apparaten aanvinken. In principe ben je dan de software van iomega niet nodig Peter[/quote:923c606bac] Dit staat aangevinkt evenals nooit een interupt gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2002 Bij mij hielp het om bij de properties van de [color=red:1d9547c066]geluidskaart[/color:1d9547c066] "legacy support" voor de LPT poort juist uit te schakelen (dus vinkje weg!) En bij de LPT poort kan ik dat vinkje trouwens niet vinden.... En een ander truukje was om support voor Active Disk te killen door het te de-installeren. Vanaf dat moment waren de Blue Screens weg. En dat zit in de laatste driver! En inderdaad: je hebt vanaf 98SE de drivers niet persé nodig. André Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2002 Ik heb alleen de guest software geïnstalleerd. Sinds dien werk ie probleemloos. BertP :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2002 [quote:16149b80a9="Krekel"]Rechtsklikken op de LPT-poort in de Apparaatbeheer. Dan tabblad Poortinstellingen selekteren Zoeken naar oude plug en play apparaten aanvinken. [/quote:16149b80a9] Bedankt voor de tip :D! De ZIp drive werd bij mij nu gelijk herkend. Straks nog even testen of mijn printers nog goed werken. De vorige keer had ik de Iomega drivers gebruikt en toen werkte de ZIP drive niet goed en mijn printers werkten niet meer via de ZIP drive. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen