Ga naar inhoud

Iomega zip drive 100mb parallel I/O foutmelding


Aanbevolen berichten

[quote:923c606bac="Krekel"]Rechtsklikken op de LPT-poort in de Apparaatbeheer. Dan tabblad Poortinstellingen selekteren Zoeken naar oude plug en play apparaten aanvinken. In principe ben je dan de software van iomega niet nodig Peter[/quote:923c606bac] Dit staat aangevinkt evenals nooit een interupt gebruiken.
Link naar reactie
Bij mij hielp het om bij de properties van de [color=red:1d9547c066]geluidskaart[/color:1d9547c066] "legacy support" voor de LPT poort juist uit te schakelen (dus vinkje weg!) En bij de LPT poort kan ik dat vinkje trouwens niet vinden.... En een ander truukje was om support voor Active Disk te killen door het te de-installeren. Vanaf dat moment waren de Blue Screens weg. En dat zit in de laatste driver! En inderdaad: je hebt vanaf 98SE de drivers niet persé nodig. André
Link naar reactie
[quote:16149b80a9="Krekel"]Rechtsklikken op de LPT-poort in de Apparaatbeheer. Dan tabblad Poortinstellingen selekteren Zoeken naar oude plug en play apparaten aanvinken. [/quote:16149b80a9] Bedankt voor de tip :D! De ZIp drive werd bij mij nu gelijk herkend. Straks nog even testen of mijn printers nog goed werken. De vorige keer had ik de Iomega drivers gebruikt en toen werkte de ZIP drive niet goed en mijn printers werkten niet meer via de ZIP drive.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...