Ga naar inhoud

Plextor 40 speed brander met Nero 5.5...HELP !!!


Aanbevolen berichten

Ik heb net m'n nieuwe brander geinstalleerd een Plextor 40/12/40, met daarbij Nero 5.5 die erbij zit, maar als ik nu een cd wil branden geeft hij de melding; Medium vereist voor de compilatie: CD-R/RW. Type medium in recorder : Leeg Ik kan dus niet branden, verschillende snelheden en cd's geprobeerd, maar niets ! Wie kan mij vertellen hoe ik dit op moet lossen ??? B.v.d. Leon
Link naar reactie
Heb je al een CDR geprobeerd? Deze brander heeft het nooit gedaan? hoe heb je je master en slave instellingen staan, op welke ide kanaal zit de brander zit er nog meer op dat kanaal? via plextools, wat gebeurt er dan? (zit daar geen diagnostisch iets in?) en inderdaad easycd en nero zijn geen vriendjes, alleen nero gebruiken dus.
Link naar reactie
Nou ik ben er uit... Jeetje er zit naast de master en slave ook een DMA jumper op de brander, en die jumper zat in het zakje met de schroefjes....ik dacht nog ..he een reserve jumpertje.... Die er in gezet en branden maar... In de gebruiksaanwijzing en in de faq's van plextor wordt er geen 1 woord gesproken over die dma jumper....waarom die niet zoals de master/slave jumper al is ingesteld ???? Dus weer wat geleerd.... JAMMER van PLEXTOR i.v.m. de slechte gebruiksaanwijzingen...maar verder niets aan te merken ! idd, NERO gaat prima, easy cd maar in de KLIKO ! Toch bedankt voor de reactie's iedereen !!! Groeten, Leon
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...