Ga naar inhoud

branden van MP3 naar CDR op MP3 formaat ???


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe Sony CD/CDR/MP3 speler gekocht en krijg het niet voor elkaar om MP3's van mijn PC met Nero 5 op een cdr te branden. Ik wil dus (250) mp3's op 1 cd branden. Hoe doe ik dat met Nero, zodat mijn MP3 speler de MP3's kan lezen. Let wel, het moet een mp3 formaat op cdr worden gezet. Wie kan mij helpen? THNX
Link naar reactie
Ik heb een hele partij mp3's naar een cdr gebrand (cdrom iso) en de brander sloot na het proces de cd. Ik kan de cdr echter ook niet lezen op de pc. Er is dus iets fout gegaan. Maar ik ben benieuwd of er iemand is die ervaring heeft in het branden van MP3 op cd voor een mp3 speler, die dus door die speler gelezen kunnen worden.
Link naar reactie
da's wel vaker de makke met nero en iso-branden, daar is nero niet te duidelijk in. wat altijd perfect werkt is de wizzard van nero. zet alle te branden bestanden in één directory kies voor compileren nieuwe cd - datacd (want je wilt je mp3s zien) - vul het linker scherm met de gewenste bestanden en druk op burn. kan me niet voorstellen dat er dan nog iets fout gaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...