Ga naar inhoud

HP G55 probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb een HP G55 aangesloten met USB. Mijn PC heeft WIN2000 profesional. Als ik een print opdracht geef is het vaak heel traag. (het duurt lang voor er iets geprint wordt). Vaak wordt de printer, en nog vakkker de scanner, niet herkent. Als ik kan scannen dan krijg ik bij het scannen vanuit een applicatie bijna altijd de melding dat het divice niet ready is. Als ik dan wacht verdwijnt dit en kan ik toch scannen. Als ik de PC op start en de G55 staat niet aan komt er meestal (niet altijd) een foutmelding (van app hp7... of zoiets). Ook bij het afsluiten krijg ik nu en dan een deze fout melding. Ik heb al regelmatig een nieuwe driver gedownload en geïnstalleerd. Dit heeft tot nu toe geen verbetering gebracht. Ik weet ook niet of het aan de taal licht of wat dan ook. Suport van HP is ook niet echt suport. Ik ben behoorlijk ontevreden over een apparaat waar ik toch een 450 euro voor heb neer geteld! Weet iemand wat te doen? Heeft iemand het zelfde probleem en een oplossing? Is het mijn usb poort die problemen kan geven? moet ik voor win2000 een nieuwe SP instaleren? Alvast bedankt voor jullie reacties. Ravaoo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...