Ga naar inhoud

TRUST PHOTOCAM LCD 11099


Aanbevolen berichten

Ik heb een Trust Photocam gekregen van iemand. :) [img:ec76feb644]http://www.trust.nl/_images/products/150/11099.gif[/img:ec76feb644] Die draait uitstekend op Win 98SE. Ik heb nu een DUAL boot systeem met Windows XP PRO erbij. :wink: Helaas werkt die Photocam niet onder XP, volgens de site van trust draait deze cam helemaal niet meer onder XP en zullen ze dat ook niet meer compatibel gaan maken. :cry: Ik vroeg mij af of iemand hier een oplossing voor weet of heeft gevonden om die cam toch draaiende te krijgen middels een andere driver of iets dergelijks. mvg, Frootie
Link naar reactie
[quote:913ae98ffd="bronnie2"]Je zou kunnen kijken naar een bouwgelijke camera van een ander merk, vaak worden dezelfde camera's onder verschillende namen uitgebracht. Het blijft wel gokken natuurlijk. Welke Trust camera heb je precies?[/quote:913ae98ffd] Dat staat er, de Trust Photocam LCD 11099 !!! Ik zou niet weten welke andere camera bouwgelijk is, hoe kan ik daar achter komen dan, enig idee?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...