Ga naar inhoud

U 160 scsi is bij mijn zeer traag


Aanbevolen berichten

ik heb een adaptec scsi controler 39160 u 160 (http://www.adaptec.com/worldwide/product/proddetail.html?sess=no&prodkey=ASC-39160&cat=%2fTechnology%2fSCSI%2fSCSI+for+Servers ) en een hard disk quantum 10 k II 9,1 gb [url]http://www.maxtor.com/Maxtorhome.htm mijn bestuuring is win xp pro maar als ik dit wil installeren op de scsi schijf gaat dit heel traag en krijg zelfs na enige tijd een b.o.d zou dit eventueel aan de kabel kunnen liggen ik heb een platte 68 pins kabel zonder terminator. jumper op de schijf staat wel op terminator wat dat ook betekenen wil ik heb nog nooit met scsi gewerkt mischien doe ik wel iets verkeerd kan iemand mij hier raad over geven.[/url]
Link naar reactie
Zet de controller in het eerste PCI slot, die naast de AGP. Dus voor netwerkkaarten en geluyidskaarten Als je vd SCSI HD wil booten, dan meot je zoals Plextor het aangeeft de Boot volgorde in je PC bios aangeven. In de BIOS vd SCSI kaart moet je dan aangeven dat ie van ID=0 moet booten. Loop ook het BIOS vd scsi kaart af, kijk dan naar settings als ENABLE WIDE Negotiation, die moet dan op enable staan. Suc6 :wink:
Link naar reactie
bedankt het werkt nu en nog snel ook ik had alles ingesteld zoals uitgelegd in de berichten maar toen werkte het nog niet goed heb toen in de bios van mij mobo nog wat versteld en de kabel van de harde schijf op het B kanaal gezet heb dit ook ingesteld in de bios van de controller mischien dat het A kanaal niet goed werkt B wel dus alleen heb ik de controller niet in het eerste pci slot gezet om dat hij dan de koelfan van mijn video kaart blokeert maar toch bedankt want het werkt nu
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...