Ga naar inhoud

Verwijderen Adaptec Direct CD en UDF reader


Aanbevolen berichten

Ik wil naast Nero 5 ook Nero InCD en UDF reader installeren en heb alles van Adaptec verwijderd, includsief het opschonen van het register. Toch meldt mijn Pc dat er een ander packetwriting programma actief is. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Al van alles geprobeerd; niets werkt. Leen van Kleij, Hoogeveen
Link naar reactie
Op de Nero downloadsite staat een programmatje om een opstartmenu te maken. Wat dat menu doet is de drivers van het ene of het andere programma disablen. Haal dit op, duik in de door het programma aangemaakte autoexec.bat en je ziet welke EasyCD zaken er nog af moeten,. Ik had dat lijstje maar ben het kwijt. André
Link naar reactie
[quote:b39d1f14b8="andre.dierick"]Op de Nero downloadsite staat een programmatje om een opstartmenu te maken. Wat dat menu doet is de drivers van het ene of het andere programma disablen. Haal dit op, duik in de door het programma aangemaakte autoexec.bat en je ziet welke EasyCD zaken er nog af moeten,. Ik had dat lijstje maar ben het kwijt. André[/quote:b39d1f14b8] Dit was de truuk!! Bedankt. Ik neem aan dat ik, na verwijdering van de oude Adaptec/Roxio drivers etc. de oude Autoexec.bat weer terug kan zetten. Leen van Kleij Hoogeveen
Link naar reactie
Ja natuurlijk. In mijn geval ben ik niet eens zo ver gegaan om het programma uit te voeren, ik heb van de inhoud van de installatiefiles gebruik gemaakt om dat te vinden wat nodig was om de boel schoon te maken. Maar zet rustig de oude autoexec terug (en gooi misschien ook de gerenamede drivers weg...) André
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...