Ga naar inhoud

eindelijk: een nieuwe pc !!!! www.computertotaal.com???


Aanbevolen berichten

:-? eindelijk, ik heb mijn pc opgegeven en wil een nieuwe halen... na wat zoeken heb ik heb deze zeer klungelige site gevonden waarvan ik niet weet of ik daar een verstandig aan doe om daar een computer te kopen-> de site heet dan ook: www.computertotaal.com en doet zijn naam geen eer aan de prijzen naar mijn inzien uiterst laag: amd 1500 voor 350euro das goedkoop of niet? :o
Link naar reactie
het kan wel. De CPU is niet (gemakkelijk) meer in de groothandel te krijgen, dus vast in een restpartijtje voor dumpprijzen op de kop te tikken dvd's zijn sterk in prijs gedaald de laatste tijd. Er zit een toetsenbordje/muis van 3,95 bij, het (voor mij onbekende) moederbord kost waarschijnlijk 55 tot 60 eur inkoop en is zwaar geintegreerd (dus vga, modem, netwerk en sound onboard), en kastjes met 350W voeding (vgl de claims van de 500W speakersetjes 'voor weinig') zijn ook al voor een euro of 18 te krijgen..... 128Mb Kingston geheugen kost momenteel ook niet al te veel meer. Kortom: de prijs klopt waarschijnlijk wel, maar of je hiermee een goede koop doet, is een tweede.
Link naar reactie
Ik ken de inkoop en dumpprijzen. Ga er maar van uit dat het een partij van het laatste betreft. Koop er niets want prijs is één maar service is twee. Ook al ben je nog zo'n computerwizars als je mobo kapot is is het fijn als je dealer je een nieuwe kan verschaffen. 99%kans dat je weinig service krijgt. Wil je dan toch tegen lagere prijzen kopen van een dump/rest partijd kijk dan op www.mr-at.nl heeft tenminste geen joopie sloopie gehalte
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...