Ga naar inhoud

Printer, scanner, copier en fax ineen


Aanbevolen berichten

Bij Dynabyte hebben ze in de aanbieding voor 219 euro een: Epson Cx3200 Kleurenprinter, -scanner & -copier: Inkjet printer Maximale print resolutie tot 5760 DPI; Printsnelheid max. 14 p.p.m.; Scanresolutie 600 x 1200 DPI (optisch); Kopieermodus: 6,5 p.p.m. zwart 1,3 p.p.m. kleur; Kopiëren zonder PC, touch and feel als gewone copier; Epson Smart Panel software; voor eenvoudige en logische bediening; Drivers voor Win 98/ME/2000/XP & Mac OS9.1; USB interface; Faxen: scan to fax, via bijgeleverde software, via PC met fax/modem. Wie heeft ervaring met dergelijke combi-apparaten. Zijn ze aan te bevelen?
Link naar reactie
Hij staat wel op de engelse site van Epson: [url]http://www.epson.co.uk/product/allinone/cx3200/index.htm[/url] Persoonlijk vindt ik het niet echt een probleem om een duitse versie te nemen als ik daarmee enkele tientallen euro's kan besparen. De drivers via een duitstalig menu installeren lukt vast wel. En voor de rest gebruik je toch gewoon je eigen engels/nederlandstalige software.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...